SP: …
BR: Gyerünk mond ki!
SP: Most próbáljuk fel fogni, a valóságot... Szerintem mindenki látni akar...
BR: Nico, Te is gyere!
Nico: Oké.
***
J: Ez elfogadhatatlan! Azt javaslom váltsuk le és száműzzük!
BR: Gondoltam...
J: Blue...
BR: Gyerünk váltsatok le. Száműztettek. Végülis megérdemlem.
WS: Blue, nem kell éréstelen arccal álcáznod, hogy fáj!
BR: Te mit tudsz erről? MIT?
WS: Semmit.
BR: Többet tudsz, mint gondolnád vagy gondolnátok. Mindent tudtok csak nem veszitek észre.
G: Várjatok. Ő végig védett madár minket mindig tudta, hogy mikor hol lesz baj.
BR: Folytasd...
J: Midenki neked jelent?
BR: Senki sem jelent nekem. Itt az ideje, hogy egy kicsit elmenjek és gondolkozzak. Egy hónap múlva legkésőbb találkozunk! Ha nem annak oka lesz!-elindult kifelé.
SP: Blue!
WS: Sweet Pea hagyd.
V: Ez mind azért van, mert megvédett. És mi történik? Minden rajta csapódik le. Pedig nem is tehet róla.
J: Ez az!
B: Mi Jug?
J: Ártatlan, de minden rajta csapódik le. Elvárásoknak él. Nincs is élete.
SP: Ez igaz, mert egyszer sem igazán beszélt a múltjáról. Főleg a gyerek koráról, arról semmit nem mondott.
BR: Én elindulok. Jug te leszel a vezér míg nem vagyok itt. Sziasztok.
Elment Blue elment gondolkodni és kiszellőztetni a fejét. Lehet újra elvesztem ez mindennél jobban fáj.
WS: Ez fájt. Elveszítem az ikertestvérem. Megint.
T: Mindenki elvesztett valakit. Egy testvért, barátnőt, vezért. De mindenek előtt egy barátot, akire mindig számíthattunk.
J: Nincs mit tennünk csak várni!
*Egy hét múlva*
FP: Csináljunk valamit. Biliárd?
SP: Nem. Nélküle nem ugyanolyan.
WS: Semmi sem ugyanolyan.
***
~Blue Rose~
Remélem jól szórakoznak, mert én csak folyton arra jutok, hogy az lenne a legjobb, ha nem megyek vissza, de ők még mindig a családom. Akárhogy is, de védelmében őket.
~Sweet Pea~
C: Mi lenne, ha felhívnánk?
Polly: Nem hiszem, hogy felvenné.
SP: Egy próbát megér!
T: Cheryl hívd.
Cheryl elkezdte felhívni sokáig csengett, de végül felvette.
Kígyók: Szia Blue!
BR: Sziasztok.
J: Hogy vagy?
BR: Megvagyok. Ti?
C: Úgy szint.
JB: Mi az, hogy megvagyunk? Annyira hiányzik nektek, hogy...C: Letette.
JB: nem csináltok semmit sem.
V: Valami más terv?
SP: Én haza megyek. Majd holnap jövök.
J: Sweet Pea.
SP: Hagyj Jones.
***
~Jughead~
J: Megint össze fog törni.
F: Ezt, hogy érted?
J: Szó szerint össze fog törni. Mikor Anyáék jöttek akkor is lement. Mikor lementem azt, láttam, hogy sír és csak Blue képes megnyugtatni.
F: Telefonálok.
F: Szia Blue.
BR: Szia. Mit akarsz?
F: Hát...
BR: Mond már!
F: Sweet Pea teljesen le van törve.
BR: Mennem kell szia.
F: Szia....T: Mi volt?
F: Valahova menni-e kell.
C: Akkor marad az unalom.
J: Úgy látszik.
YOU ARE READING
Riverdale Fan Story🐍 II. [Befejezett]
FanfictionEz lenne a második kötete a Riverdale Fan Storynak! Remélem ezt is szívesen olvassátok majd.