Nagyon hamar elment ez a hónap majd arra keltünk fel, hogy az én esküvőn volt. Nagyon jól telt az egészet esemény kivételesen jól sikerült a vacsora. Nem sokára volt Bettyék esküvője is. Nagyon szuperül telt. Minden nagyon remekül telt.
*2 évvel később*
Minden remekül megy. Sweet Pea-vel már van egy gyerekünk. A neve Luca. Wild Sea-ék is boldogan élnek Áronnal. Max egyszerűen amiben csak tud segít. Mindenki nagyon jól megvan. Mindenkinek megy az élete. Remekül van mindenki. A Kígyókkal nagyon boldogok vagyunk. Tartjuk a kapcsolatot Archieval és Veronicával.
***
Ma van egy nagy találkozó. A Kígyók és a Archiék lesznek ott.
BR: Sziasztok!-rohatam befelé és Veronica megölelt.
Mindenki megölelte a másikat és elkezdtünk beszélgetni. Mindenki azt kérdezte milyen az életünk. Mennyire nehéz a gyerekkel, pedig nagyon könnyen kezelhetőek. Nagyon jókat beszélgettünk. A gyerekek jól elszórakoztak. Mindenki boldog volt mikor megcsörrent a telefonom.
BR: Szia Max. Mi történt?
Max: Szia Wildnél beindult a szülés! Gyertek ide amilyen gyorsan csak tudtok!
BR: Indulunk is!Lerakták a telefont már most mindenki engem nézett.
BR: Wildnél beindult a szülés induljunk.
Rögtön oda mentünk és Wild már a kislány nevén gondolkozott.
WS: Mi legyen a neve?
BR: Adél?
B, J, A, V, SP, Max: Igen legyen Adél.
Mondták utánam kórusban és az életünk ment tovább boldogan nagyon szerettük egymást. Így éltünk végig.
Sziasztok!❤
Tudom, hogy rövid rész lett! Már nem tudtam mit írni így ez lenne a befejező rész! Remélem tetszett nektek és majd szívesen olvassátok a többi történeteket is.UI: Legyen szép napotok!❤
DU LIEST GERADE
Riverdale Fan Story🐍 II. [Befejezett]
FanfictionEz lenne a második kötete a Riverdale Fan Storynak! Remélem ezt is szívesen olvassátok majd.