12. Újabb titkok

63 5 0
                                    

BR: Miért nincs?

J: Honnan szerezték ennyi pénzt?

BR: Sokkal több van.

H.L.: Jó napos időt!

BR: Hiram minek köszönhető a látogatásod?

H.L.: Tudod te jó!

BR: Ja igen persze. Jöttél pénzt kunyizni.

H.L.: Még tartozol nekem.

BR: Menj haza és keress egy ajándék dobozt!

H.L.: Nagyon humoros vagy, ha nem lesz ott akkor helyben fogsz perkálni.

BR: Úgy legyen. Csak, hogy te tartozol nekem.

H.L.: Ezt muszáj volt felhoznod igaz?

BR: Nem muszáj volt, hanem kötelező. Tessék, de ne gyere többet pénzért. - azzal a kezébe nyomtam 1000 dollárt.

H.L.: Köszönöm ifjú hölgy.

Hermione Lodge: Te lennél a híres neves Blue Rose Jones aki kizabál a vagyonunkból.

BR: Azt kell mondjam nem téved! Oh.. várom a kárpótlást Minetta után.

Herm.L.: Azt lesheti.

BR: Tudom.

Már épp indultak volna el.

BR: Ezt itt hagytad?

Herm.L: Egy glamour tojás?

BR: Igen. Ha szólok maguk ugranak! Világos?

H.L.: Ez csak természetes!

V: Miről maradtunk le?

BR: Ja tényleg. Veronica az apukás és az anyukád is...

H.L.: Kígyók vagyunk.

Kígyók: Mi van?

FP: Ugye ez csak egy vicc?

BR: Nem és busásan gazdag lettem! Tudod Hiram tudni kell üzletelni. Mondjuk nem Hot Doggal kellett volna.

J: Te vitted el Hot Dogot?

BR: Nyugi Jones már letárgyaltuk.

Herm.L.: Jobb, ha sietünk.

Seriff: Hiram és Hermione Lodge le vannak tartóztatta droggyártásásért és eladásért!

H.L.: A te műved?

BR: Igen biztosan, mivel egész éjjel itt voltam és takarítottam a részeg Kígyók után.

H.L.: Akkor nem te voltál. De akkor ki?

V: Úgy hívják, hogy Veronica Lodge. Elegem van abból, hogy miattatok mindenki utál és alig van esélyem a boldogságra. Tegnap mi volt az, hogy kiakadtál és elkezdték kiabálni, hogy hogy lehetek akkora egy ribanc aki hozzámegy Archiehoz! TE ŐKET BASZTATTAD MINDIG! MOST BLUE KERESZTBE TESZ NEKED ÉS KIAKADSZ! EZ NEM NORMÁLIS! Ők, legalábbis Blue pozitívan fogta föl és nem tudom hogyan. Ő ilyen örök optimista. Te nem vagy az!

BR: Vee, nyugi elég lesz.-odamentem és megöleltem és Hiram ekkor jött rá valamire.

H.L.: Tehát őket választod az apád helyett!

BR: HÚZZ A FRANCBA ÉS MENJ A SITTRE OTT VAN A TE HELYED!! ÉS HA AZT HISZED ÁRTHATSZ VERONICANAK AKKOR TÉVEDSZ! MERT NEM FOGOM HAGYNI! ÉS ÉL LESZEK AZ UTOLSÓ DOLOG AMIT LÁTNI FOGSZ! Én foglak a sírba rakni!!

H.L.: El hiszed mi?

BR: Vee nagyon zavarna, ha megsérülne és esetleg belehalna?

V: Tégy amit akarsz, de ne lássam többet!

Riverdale Fan Story🐍 II. [Befejezett]Where stories live. Discover now