6. Végre szabadon

68 4 0
                                    

***

Ma fognak ki engedni. Mivel tűrték, hogy vertek így csak két évet kellett kibírom. Ezt kapom azért, amit tettem. A gimit nem fejezem be. Majd megoldom valahogy.

Seriff: Jöjjön.

BR: Megyek.

***

Egyből Anya házához indultam. Be is kopogtam és kinyitotta az ajtót.

BR: Szia Anya.

Alice: Tűnj innen Blue!

FP: Mi a baj Alice? Blue menj el nem látunk szívesen.

Én csak egy aprót bólintottam és a könnyeimmel küszködtem. Elmentem Mindenkihez akire valaha is számíthattak, senki nem akart látni.

Idős hölgy: Itt a gyilkos mindenki bele a házába!

Mindenki pánikot és rohant be a házába. Én meg csak ott álltam és néztem, hogy mindenki elpártolt mellőlem. Zokogva elkezdtem futni. Véletlen bele mentem egy fiúval Sweet Pea volt az.

BR: Sajnálom nem szándékos volt.

SP: Blue!

Rohantam tovább az erdőben volt egy titkos faházam. Oda fel akartam menni, de Betty azt mondta, hogy az már az ő helye. Életem legnehezebb két óráját éltem át. Végül úgy döntöttem, hogy elmegyek a cuccaimért Sweet Pea-hez. A Lakókocsiparkaban mindenki engem nézett. Nem érdekelt mások véleménye. Nem érdekelt, hogy egy gyenge lányt látnak bennem. Semmi sem érdekelt.

F: Blue? Te vagy az?

BR: Szia.-köszöntem Fangs-nak Majd indultam is tovább.

F: Itt van Blue!-kiáltotta és mindenki kijött a Lakókocsijából.

Sokan meglepődtek a látványomon. Én egyenes csak Sweet Pea-hez mentem a cuccaimért. Bekopogtam és Josie nyitott ajtót.

Josie: Mit akarsz Blue?

BR: Csak a cuccaimért jöttem.

SP: Josie Ezt miért kell?

Én már elengedtem ezt a megjegyzést a fülem mellett, csak gyorsan össze pakoltam a cuccaim és indultam is el. Egyszer csak Hot Dog ugrott rám.

BR: Szia. Látom rendesen etetnek. De nekem mennem kell.

J: Blue hova kell menned?

BR: Minnél távolabb.

J: Tudom, hogy nagyon nehéz.

BR: Veled már volt olyan, hogy bekopogtál minden olyan emberhez akire valaha is számíthattál és becsapták elötted az ajtót. Mindenki még a saját anyám is. Nem beszélve arról, hogy Apa is ellenem van.

J: Hé, nyugi minden rendben lesz.

BR: Semmi sem lesz rendben. El kell tűnnöm innen.

Azzal elkezdtem rohanni, mindenki látta, hogy mit jelentett nekem. Nekik csak egy egyszerű dolog volt, de nekem a szívemet törte össze.

SP: Blue itt hagytad a pénzed!

BR: Tedd félre!

SP: Blue...

Josie: Sweet Pea mi van veled?

SP: Hagyj békén.

Én újra mentem az Anyámhoz szólni, hogy sikerült a terve. Bekopogtam, de most FP nyitott ajtót.

FP: Blue Rose. Micsoda szerencse.

J: Apa ott van Blue?
FP: Igen fiam, miért?
J: Ne engedd elmenni!
FP: Miért?
J: Sikeresen tönkre tettük két óra alatt.
FP: Hányan utasították vissza?
J: Szinte mindenki még mi is.
FP: Megteszem amit tudok.
J: Köszönöm.

FP: Gyere be.

BR: Hol van Anya?

FP: A napaliban.

BR: Gratulálok! Tönkre tették az életem! Remélem megérte! Mert most mindenki ellenem fordult!

Alice: Szerintem megérte.

BR: Én nem bírom ezt tovább!

Charles: Blue Nem maradsz ebédre?

BR: Nem jössz. Még a végén megmérgeznétek.

FP: Blue Nem mehetsz el!

BR: Késő bánat.

Rögtön ki mentem a házból és minden Kígyó eljöttem állt.

BR: Ne fáradozzatok! Nem kell helyre hoznotok semmit. Hogy mivel érdemeltem ki nem tudom, de biztos megérdemlem.

J: Épp ellenkezőleg!

BR: Nem érdekel! Már tényleg nem. Josie Igazad volt én egy senki vagyok!

Josie: Időben beláttad.

BR: Bunkó paraszt!

Próbáltam át jutni a Kígyókon, de nem sikerült.

BR: Fangs, Sweet Pea engedjetek át.

F: Ezt nem tehetjük.

BR: Aham...-ekkor arébb lökték Sweet Pea-t mert láttam rajta, hogy most gyenge. Nem tud semmi élén sem tenni jelenlegi érzelmi állapotában.

F: Sweet Pea miért hagytad elmenni?

SP: Nem hagytam. Túl jól, ismer, látta rajtam, hogy szét vagyok csúszva.

F: Jug most mi lesz?

J: Minden szomszédnak adtunk a pénzéből igaz?

T: Igen.

A pénzem arra jó, hogy segítsen másokon, de én semmire sem. Na majd meglátjuk. Házról házra jártam és kértem vissza a pénzem. Persze , hogy senki nem tudja vissza adni.

BR: SEGÍTSÉGNEK JÓ VAGYOK, DE ARRA NEM VAGYOK ELÉG JÓ, HOGY SEGÍTSENEK RAJTAM! NEM TUDOM HONNÉT, DE MINDENKI ADJA VISSZA A PÉNZT AMIT ADTAM NEKI! NEM ÉRDEKEL HOGY FOGJÁK EZT MEGOLDANI, DE HA ENGEM KI LEHET TAGADNI AKKOR EZT IS MEGFOGJÁK TUDNI OLDANI!!!

J: Ő is rájött.

Szomszédok: De hogyan, hiszen abból vettem a házam. Én ételre költöttem.

J: Ha ő nincs most senki sem lenne itt ahol. Ezt mégis hogy köszöntjük meg neki? Hogy kitagadtuk. Ez nem fair vele szemben!

BR: Már késő bánat. TUDJÁK MIT LESZAROM, DE HOZZÁM TÖBBET NE JÖJJENEK SEGÍTSÉGÉRT!

SP: Blue itt a kulcsom. Vidd el azt ami a tiéd.

BR: Neked nagyon szükséged van rá. Én majd megoldom.

SP: Biztos?

BR: Persze, hogy biztos.

Josie: Na mi van már lefizeted?

Addig bírta a türelmem. Oda mentem hozzá és behúzták neki.

BR: Anyád fizették le mindig! Én senki sem fogok megvenni, de téged nem ártana helyre rakni.

Azzal a lendülettel el is mentem. Vissza mentem Greendale-be. Oda tartozom. Lassan kezdtem megszökni a magányt.

Riverdale Fan Story🐍 II. [Befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora