2. A lényegtelen terv

68 5 0
                                    

BR: Én még lehet elmegyek a Pop's-ba.

SP: Veled megyek!

BR: Inkább nyugtasd meg Laurát! Pók király.

SP: Rendben, de ne csinálj hülyeséget.

BR: Ezt nem ígérem.

SP: Blue Rose!

BR: Rendben megígérem!

B: És ezt meddig fogod betartani?

BR: Addig míg befogod a szád!

J: Blue! Hagyd.

BR: Oké. Menjünk míg van türelmem.

B: Neked van olyanod?

Kurtz: Ez nagyon nagy Baba.

J: Ezt nem bírom!

BR: Jug gyere! Ne foglalkozz vele. Ezt szándékosan csinálja.

J: Nem fog menni.

BR: Akkor segítek rajtad.

Megragadtam a dzsekijénél és húztam magam után egy kis ideig utána már megkönnyebbült, de össze is tört.

SP: Jones mi veled vagyunk akármi is történik.

J: Rendben.-mondta és egy könnycsepp gördült le az arcán.

BR: Jug.-mondtam és megöleltem, hogy egy kicsit megnyugodjon és bevált.

SP: Lépjünk le!

***

BR: Sweet Pea nem tudom, hogy te hogy vagy vele, de nekem nagyon szarul esik így látni Jughead-et Betty miatt.

SP: Akármit tervezel veled vagyok. Ha segít Jones-nak tovább lépni akkor bármit!

BR: Szereti a rejtélyek ez igaz?

SP: Igen, miért?

BR: Én is az vagyok. Egy kicsit rejtélyesebben fogok viselkedni és akkor elkezd nyomozni utánam. Bizonyára olyat tudna meg amit nem szeretne.

SP: Ezt, hogy érted?

BR: Nem Penny volt az anyám, Mustang nem volt az apám. Az anyám Alice és az apám FP.

SP: Jones testvére vagy?

BR: Igen és Betty-é is. Szervezz egy gyűlést 10 perc múlva mindenki legyen a Fehér Féregben!

SP: Rendben.

***

BR: Biztosan azon gondolkodtak, hogy miért hívtalak ide titeket. Van amit meg kell tudnotok! Penny és Mustang nem a szüleim ők csak örökbe fogadtak.

J: Folytasd!

BR: Az anyám Alice, az apám pedig...

FP: Én vagyok az apja.

J: Mi? Nem nem.

BR: De Jug. Ez igaz. A lényeg az, hogy a testvére vagyok Betty-vel és neked is Jughead. Van egy tervem, hogy Betty meglássa amit nem akar. Segítetek?

FP: Én benne vagyok! Alice-nek is fel kell vállalnia.

J: Legyen. Sweet Pea?

SP: Ha ez segít rajtad Jones akkor legyen.

BR: A következő a terv... Mindenki benne van?

K&P: Igen. Kezdjük.

J: Akkor én kezdem.

BR: Először csak vázold fel, hogy van még egy testvére. Nézzük meg, hogy reagál. Utána elkezd nyomozni utánam és minden nyomot úgy fogunk elhelyezni, hogy meglássa, hogy ez a valóság.

Riverdale Fan Story🐍 II. [Befejezett]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin