Τρία

104 17 10
                                    

Η Αναΐς στάθηκε παγωμένη στη θέση της, έχοντας μπροστά της ένα πιστό αντίγραφο του γιου της. Μεγάλα πράσινα μάτια, σαν σμαράγδια, χλωμό πρόσωπο, ελαφρώς μακριά μύτη, μαύρα, κατσαρά μαλλιά και ψιλόλιγνη κορμοστασιά.

Καθώς εκείνη δεν μοιραζόταν κανένα κοινό χαρακτηριστικό με τον Μάττ, πάντα φανταζόταν πώς θα μπορούσε να μοιάζει ο πατέρας του.

Και τώρα, ήξερε με σιγουριά πως θα ήταν έτσι.

Ο γιατρός φαινόταν κοντά στην ηλικία της, ίσως λίγα χρόνια παραπάνω. Η σύμπτωση ήταν τόσο μεγάλη, που κρατιόταν να μην τον ρωτήσει:

'Είστε ο πατέρας του;'

Ηταν τόσο σαστισμένη, που δεν είδε το μεγάλο, λευκό χέρι που είχε απλωθεί μπροστά της, περιμένοντας για χειραψία. Ο δόκτωρ Πράις ξεροβηξε ελαφρα, κι αυτό ήταν που την επανέφερε ξανά στην πραγματικότητα.

Έδωσε το χέρι της και, ύστερα από την άβολη χειραψία, ο γιατρός έδωσε το χέρι του στον Μάττ. Εκείνος αβέβαιος, έσφιξε το χέρι του, ρίχνοντας κλεφτές ματιές στη μητέρα του.

"Λοιπόν, εσύ πρέπει να είσαι ο Μάθιου. Πολύ ωραία να σε γνωρίζω." Είπε ο γιατρός όταν άφησε το χέρι του Μάττ. Παρόλο που μιλούσε σταθερά και με μεγάλη βεβαιότητα, τα μάτια του γυάλιζαν παράξενα ενώ κοιτούσε τον Μάττ φανερά προβληματισμένος.

"Μάττ." Τον διόρθωσε χαμηλόφωνα ο νεαρός, και ο γιατρός γέλασε κάπως αμήχανα.

"Καλώς. Περάστε, περάστε." Η Αναΐς και ο γιος της ακολούθησαν τον γιατρό σε έναν τεράστιο και ιδιαίτερα ζεστό ενιαίο χώρο, την αίθουσα αναμονής. Μια απαλή, χαλαρωτική μουσική προερχόταν από ένα μικρό ηχείο στην γωνία. Οι τοίχοι είχαν άσπρο χρώμα και διάφορα κάδρα ήταν στερεωμένα πάνω τους, τα οποία απεικόνιζαν κυρίως τοπία. Ένα απλό, γυάλινο τραπέζι ήταν τοποθετημένο στη μέση, το οποίο ήταν γεμάτο περιοδικά, ενώ μερικοί δερμάτινοι καναπέδες γέμιζαν τον υπόλοιπο χώρο. Μια κλειστή πόρτα χώριζε την αίθουσα αναμονής από ένα άλλο δωμάτιο, προφανώς το γραφείο του.

Προς μεγάλη έκπληξη της Αναΐς, δεν υπήρχε άλλος κόσμος μέσα στο διαμέρισμα. Ίσως να έρχονταν αργότερα. Ο δόκτωρ Πράις ξεροβηξε τραβώντας την προσοχή τόσο της ίδιας όσο και του Μάττ, ο οποίος στεκόταν δίπλα του και χάζευε όλο θαυμασμό το χώρο.

"Κυρία Φόλεϊ, εσείς καθίστε. Αν συμφωνεί ο Μάττ, θα ήθελα να μιλήσουμε οι δύο μας για λίγο, για να γνωριστούμε. Μάττ, νιώθεις άνετα με αυτό, ή θα ήθελες να είναι και η μητέρα σου μαζί μας;" Ο γιατρός μιλούσε τόσο αργά και ήρεμα, σαν να απευθυνόταν σε μικρό παιδί, σαν να προσπαθούσε να μην τρομάξει τον Μάττ.

The List ✓  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora