Έξι

98 12 12
                                    

Η Αναΐς ήταν έτοιμη να πάρει το δίσκο με την παραγγελία για να την πάει στο τραπέζι, όταν ο διαπεραστικός ήχος κλήσης του κινητού της της απέσπασε την προσοχή.

Άφησε τον δίσκο στον πάγκο, και έσπευσε να πιάσει το κινητό της που βρισκόταν μέσα στην τσάντα της. Πιάνοντας τη μαύρη συσκευή στα χέρια της, αναγνώρισε το γνωστό αριθμό, καθώς και το άτομο που την καλούσε.

Κάσπερ.

Κανονικά, λόγω της φοβίας της, η Αναΐς θα είχε παγώσει από το φόβο της, όμως, για να μην προλάβει να κλείσει, αποδέχτηκε βιαστικά την κλήση και έφερε τη συσκευή δίπλα στο αυτί της.

"Παρακαλώ;" Είπε, αν και γνώριζε ποιος την καλούσε, κίνηση καθαρά από ευγένεια.

"Γεια Αναΐς, ο Κάσπερ είμαι." Ακούστηκε η βαριά, ανδρική φωνή από την άλλη γραμμή. Η Αναΐς δεν κατάφερε να μην προσέξει πως ο Κάσπερ ακουγόταν κάπως νευρικός όσο μιλούσε.

"Γεια, Κάσπερ. Όλα καλά;" Προσπάθησε να φανεί χαλαρή σε μια -ομολογουμένως αποτυχημένη- απόπειρα να κρύψει την αμηχανία της. Μα ο Κάσπερ δεν φάνηκε να ενδιαφέρεται και πολύ.

"Να σου πω, σήμερα μπορείς να έρθεις με τον Μάττ;" Ρώτησε κοφτά.

"Ε..." Αυτό ήταν απρόσμενο. Η Αναΐς ήταν πολύ παραξενεμένη. "Έτσι νομίζω, γιατί;"

Παύση. "Πρέπει να μιλήσω και στους δύο σας." Είπε τελικά ο Κάσπερ. Η Αναΐς έμεινε για λίγο σκεπτική. Ήταν σχεδόν σίγουρη ότι είχε να κάνει με το τεστ που θα έκανε.

Πριν μέρες, της είχε ζητήσει να αποσπάσει δείγματα DNA του Ματτ, και η ίδια του είχε πάει μερικές τρίχες που βρίσκονταν στον σκούφο του. Ο Κάσπερ την είχε ευχαριστήσει, και από τότε δεν είχε ξανά αναφέρει το θέμα.

Δεν είχε και πολύ χρόνο να σκεφτεί, όμως, πριν η Μέι αρχίσει να της κάνει σινιάλο να έρθει, καθώς ξαφνικά το καφέ είχε γεμίσει κόσμο.

"Εντάξει." Αποκρίθηκε η Αναΐς. "Τι ώρα;" Ρώτησε ύστερα και άκουσε έναν αναστεναγμό, μετά κάτι που έμοιαζε με ξεφύλλισμα.

"Τέσσερις είναι η μόνη κενή ώρα που έχω." Είπε ο Κάσπερ έπειτα από λίγο. Η Αναΐς, παρόλο που ο Κάσπερ προφανώς και δεν μπορούσε να τη δει, εγνευσε καταφατικά.

"Μια χαρά είναι τότε. Τώρα όμως, πρέπει να επιστρέψω στη δουλειά." Έσπευσε να τελειώσει τη συζήτηση καθώς τα σήματα που έκανε η Μέι γίνονταν όλο και πιο εκνευρισμένα.

The List ✓  Où les histoires vivent. Découvrez maintenant