• 6. BölümAsiye otelde söylene söylene valizden giyecek birşey arıyordu. Mustafa sabrının son safasında etekleri tutuşan Asiyeye söz dinletmeye çalışıyordu.
"Kizum bi dur da. Bak sakin ol. Valiz kiyafet dolidur. Bu neyun acelesu."
Asiye Mıstafaya dönüp
"Mıstafa bunlarun hepsu sabah giymeluk gece içun yok ki bi gıyafet."
Mustafa belkide 100 kez sabır çekip dayanamayıp lafa karıştı.
"Şişirdun oğlumun başıni. Gerçu hata benda senu hoca kizu diye gelun alup ben yaktum oğlumun başunu. Hoca kizusun ama gece giyecek gıyafet araysun. "
"Oğluarının başını şişiren gelinlere müdahale hattından da Saniye hanum garişti tam oldi. Ana sen demimiydın sen Galeli gelinisun otramuna göre giyinecesun diye. Benda özen gösterirım. Yapmasam paspal yapsam orispi olirım ya sabır. Zaten İstanbul sicak, basaği bağa birda sen germe ana beni."
Saniye bukadar laf duymayı beklemediğinden
"Uuuuu bir laf et bin laf işit hemi mıstafa garina birşey demiyecemisun?"
Mustafa yüzünü sıvazlıyordu. Bir yanda anası bir yanda karısı içinden ' a benum çilelu başum rabum bazen al canumu gurtulayım diyrımda balum var gızım var onun yeruna sabur dilirım sen bol bol ver ha bunlar tükete tükete bendakinu bitirdi.' Artık konuşması gerektiği anlayınca
"Ne diyeyum ana. Ha. NE DİYEYUM. (sesini geri eski haline getirmek için derin derin nefes aldı.) ana sana haklusun desam garum riv riv ediği. Garuma hak versam analuk hakkunu helal etmisın ben nediyeyum?"
Bu sırada Tahir ve Balım içeri gelmişti. Balım montunu çıkarıp.
"Anne çok sıcak neden mont giydirdin?" diye nazlanınca Saniye hanım atağa kalktı.
"Hahhh bir Torunum var onuda pişurecesun babaannesinin ballisi hayde çikar bi kazak mazak giydireyum."
Asiye sabır çekip Mustafaya döndü.
"Mustafa senda git bi gömleği değiştir. Lekelenmişti."
Saniye bu lafada atlamasa olmazdı
"Dinlema sen oni uşağum. Zaten ceket var. Zamanda galmadi. İki ayağumuzu bir papuça sokaçak gelun müsfettesu."
Mustafa ağzının içinden Ana desede, Tahir dudağını ısırsada balım ağzını açıp aval aval baksada birkere Asiyeye GELİN MÜSVETTESİ demişti Saniye. Artık dönüş yoktu. 3. Dünya Savaşı başlamıştı. Asiye ağzını açınca her kes susmuştu.
" Ana... İki gişi gonuşurken üçüncüye fişku yemek düşermiş bili mısın? Bizumkide o misal. Gocamla ben gonişurum atlamassan her lafa sevinirum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙷𝚊𝚛𝚊𝚖 - 𝚂𝚎𝚗 𝙰𝚗𝚕𝚊𝚝 𝙺𝚊𝚛𝚊𝚍𝚎𝚗𝚒𝚣 𝚄𝚢𝚊𝚛𝚕𝚊𝚖𝚊 [Askıda : ) ]
Фанфик| 𝙷𝚊𝚛𝚊𝚖 | Mutlu olmanın bile haram olduğu bir kız. Hiç normal bir çocukluk yaşamayan ve özgürlüğün ona ve annesine Haram edilen bir çocuk. Ve... Bu iki mazlumu koruduğu için kınanan Sevdanın Haram edildiği bir delikanlı. Karadeniz bu üç masumu...