𝟾 ᵏᵘʳᵗᵃʳ

358 20 23
                                    


• 8. Bölüm

Asiye panik içerisinde etrafa göz gezdirdi. Yan tarafındaki kapıyı fark etti Asiye. Kapıya atılıp hızla içeri girdi. Işığı açık unutmuştu. Kapattı ve elbisesinin kumaşı ile bu dümeyide sildi. Daha sonrasında bilgiyara dokunduğu girdi tereddüt etsede gidip bastığı tuşu sildi en azından aklı oyun oynamıyorsa sildiği tuta dokunduğunu anımsadı.

Fareyi hafifçe sildi ardında kameraları kapadığı dümeyi açtı ve sildi. Merdivenden ayak sesleri gelmeye başlamıştı Asiye paniğe kapılıp etrafında döndü ve yanlışlıkla bilgisayarın kasasına elini hızla çarpı. Eli acımıştı ama çıkan sesin panik yaratması dahada acıydı. Ayak sesleri bir süreliğine kesilince buraya yöneleceğini anlamıştı asiye.

Aklına hiçbir çözüm gelmiyordu ki bilgisayarların karşı kısmında üstü örtülü olan bir kısmıda açık bulunan bir takım eşyalar yığılıydı. Bir uzun ve eni geniş dolapta mevcuttu. Asiye o yöne gidince arkasının boş olduğunu gördü. Derin bir soluk aldı biraz rahatlamıştı kapı koluna bir elin uzandığını duyunca o rahatlık uçtu. Hızla duvar ve dolap arasına girdi ve tam girdiği esnada kapı açıldı.

Asiye artık dolabın arkasındaydı elbisenin eteğini hafifçe topladı görünme ihtimaline karşı ve ışıklar yanmıştı. Asiye korkuyordu kalbi küt küt atıyordu. İçeri birisi girdi. Ardından biri daha girdi. Kim olduğunu göremiyordu.
İçeriye girenler bilgisayar önüne gitti. Bir kadın sesi.

"Hanımım güvenlik kayıtları kasanın arkasındaki flaşa toplanıyor. Her ay temizleniyor. Kameralarda eski olduğundan ara ara kendiliğinden kapanıyor. Bizede sık sık kontrol etmemiz tembihleniyor."

Bu kadının sesi tanıdık gelmişti Asiyeye ama konuşma içini dahada rahatlatmıştı, demekki Asiyenin kamerayı kapattığı anlaşılmazdı. Hanımım diyen kişi susmuştu ve hanımı konuşmuştu. Asiye bunun Nefes olduğunu düşündü ama bu ses nefese değil başkasına. Tanıdığı birine aitti.

"Tamam. Peki bu flaş çıkarsa ne olur?"

Bu ses Eyşanındı.

"Birşey olmaz. Bilgisayarda depolanır hanımım. Ama yinede çekmecede yedek bir flaş var. Flaş değişimi için muhakkak yedek bir adet bulunur. Vedat bey bunu sürekli tembihler. "

Eyşa derin bir soluk aldı nefes sesi duyulmuştu.

"Tamam sen işine bak. Bu arada Misafirler yanlız kaldı bir istekleri var mı bak. Birde Asiye hanımada bak bir ricası var mı evin içinde çok dolanmasın birşey görüp duyabilir."

Asiye bu evde bir işler döndüğünü anlamıştı. Eyşan çıkan hizmetliye seslendi

"Şengül sonra gel ışıkları kapat."

Asiyenin kafası karışmıştı. Kendi neden kapat mıyordu ki? Asiye içinden çıksında başka birşey istemiyorum dedi içinden. Eyşan birşeyler yapıyordu. Asiyenin hiçbir fikri yoktu. Tek dileği bunun bir an önce bitmesi derken eyşanın odadan çıkıması ile bu dileğide gerçekleşti.

Asiye bir iki dakika bekledi merdivenin sonundaki kapının kapanma sesi ile saklandığı yerden çıktı. Kapıya gitmeden önce bilgisayar ekraına kaydı gözü. Sağ alt kısımdaki yatak odasında Nefes vardı. Elini tutuyordu. Kamera odanın bir köşesindeydi. Ne tam görüyor nede arkasını görüyordu. Asiyenin aklına flaş ve kayıtlar geldi. Elini kasanın arkasına attı. Fakat flaş yoktu. Demek Eyşan bu yüzden gelmişti. Asiyenin aklına yedek flaş geldi. Masanın çekmecesini açtı. İçerisinde sadece 2 flaş vardı. Birini aldı. Üstüne kağıt yapıştırılmış ve ceza odası yazıyordu. Asiye yapacağı işleri tamamen iç güdülerine bıraktı ve flaşı taktı, yedek flaşıda ikinci flaş kısmına koydu açılan dosyaları yedek flaşa attı.

𝙷𝚊𝚛𝚊𝚖 - 𝚂𝚎𝚗 𝙰𝚗𝚕𝚊𝚝 𝙺𝚊𝚛𝚊𝚍𝚎𝚗𝚒𝚣 𝚄𝚢𝚊𝚛𝚕𝚊𝚖𝚊 [Askıda : ) ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin