• Kanadından vurmuşlar.
Şimdi uçmak nede zordur? •R. O. D. Y. Dünyada / TÜRKÜ
• 10. Bölüm
İyi okumalar.
Nefes Yiğite döndü.
"Annecim sen üstünü değiş bende şimdi geliyorum."
Yiğit babasına baktı ve
"Ama..."
Vedat bir nefes alıp yüzünü yukarı doğru kaldırdı. Nefes Vedatın sinirlendiğini anladı.
"Gelicem söz. Sen üstünü değiş bekle beni."
Yiğit içeri girene kadar bekledi Nefes kapıyı kapadı kulptan elini çekmeden Vedata döndü. Vedat Nefesin elini tutup hızla odaya doğru çekti. Nefes peşinden biraz sürüklenerek gitti. Kapıya geldiklerinde Vedat kapıyı açtı Nefesi tuttuğu elinden iyice çekti sonrada ileri itti.
Dönüp kapıyı kaparken Nefes olduğu yerde kalmıştı. Kalbi deli gibi atıyordu. Vedat kapıyı kapatınca Nefesin yanına ilerledi. Bugün izinsiz sahile gitmeleride tutta sofrada babalık hakkındaki öğütleri e varana kadar pekçok şey onu hayli sinirlendirmişti.
Üstüne birde Tahir denen adama bileklerini göstermesi çok kızdırmıştı Vedatı. Vedat Nefesin saçlarından tutup yatağın ucundaki oturma kısmına savurdu. Nefesin dalgalı saçı dağılmıştı.
Korku dolu gözlerini Vedata çevirdi. Vedat hayli öfkeliydi. Öyleki söylediği sözler arasında ağzından tükürükler çıkıyordu."Neden gösterdin o herife bileklerini?"
Nefesin korku dolu gözleri Vedta birazda hayretle baktı.
"Ben mi gösterdim kendisi gördü."
Vedat sinirini atamamıştı, hâlâ suçlu Nefesmiş gibi konuşuyordu.
"Neden saklamadın?"
Nefes sinirlendi, nefretle
"Senin yapman sorun değil ama benim saklamamam sorun öyle mi?"
Vedat artık saadete gelmişti.
"Asıl sorun Tahir denen o herifle fingirdemen!"
Nefes hayrete düşmüştü. Sinir ve nefretle
"Fingirdemek mi?" dedi
Vedat sinirine hakim olamıyor ve artık bağrıyordu.
"Ne oluyor Nefes? Sahile izinzis hizmetçi ve adamlarımla iniyorsun, benim baba olmadiğimi söylüyorsun, bunun hakkında öğütler veriyorsun ne oluyor, (Vedat artık bağırmağanın da ötesine geçmeye başlamıştı.) ideal baba örneği Tahir mi o şerefsiz mi ha o mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙷𝚊𝚛𝚊𝚖 - 𝚂𝚎𝚗 𝙰𝚗𝚕𝚊𝚝 𝙺𝚊𝚛𝚊𝚍𝚎𝚗𝚒𝚣 𝚄𝚢𝚊𝚛𝚕𝚊𝚖𝚊 [Askıda : ) ]
Hayran Kurgu| 𝙷𝚊𝚛𝚊𝚖 | Mutlu olmanın bile haram olduğu bir kız. Hiç normal bir çocukluk yaşamayan ve özgürlüğün ona ve annesine Haram edilen bir çocuk. Ve... Bu iki mazlumu koruduğu için kınanan Sevdanın Haram edildiği bir delikanlı. Karadeniz bu üç masumu...