• Bu ne derin bi'yaradır.
Dikiş tutmaz, deva bulmaz.
Yarim gitti ah sılaya...
Şimdi n'apsam yeri dolmaz. •R. O. D. Y. Dünyada / Türkü
Sınır 15 oy.İyi okumalar!
| Nefes |
- Akşam Kaleli Konakta
Sanki soluksuz koşmuşumda.
Yol ayrımına gelmişim gibi hissediyorum.
Sanki düz gidersem hiç pürüzlü olmayan bir yoldan adımlayıp huzura ereceğim.
Yada karşımdaki bilinmeyen dönemeci tercih edecek ve hayatın beni sürğüklemesine izin vereceğim.
Uçsuz bucaksız düz yolda bulunan taşlarda tökezlersem kaldıran olur mu?
Peki dönemeci geçersem, karşıma bir umut kapısı mı çıkar yoksa...
Çıkmaz bir sokak mı?İki seçeneğim var.
Ya Kalelilere güvenip bana buranın kale olmasını dileyeceğim.
Yada dönemeci seçecek yani yine kaçacağım.Aşağıdan Vedatın ve adamlarının sesleri geliyordu...
- Sabah Saateleri -
| Tahir |
Nefesin parmaklarını sarma işi bitmişti sonunda. Yarım saat kadar önce buraya giriş yaptığımızda Mithat abiye mesaj atmış ve buraya gelmesini söylemiştim. Nefes sarılı ellerine bakıyordu.
Nasıl oldu? Diye sormaya dilim varmıyordu.
Sağ eli ile göz yaşlarını sildi. Tırnaklarını eline batırması aklıma gelince Nefese seslendim."Nefes!"
Başını elinden çekti. Sanki rüyadan uyndırmışım gibi titredi. Korku ile kekeleyerek.
"E-efendim?"
Bu halini de soramadım. Neyiyim ki ben? Kafamı toparlayıp Osman hocanın az önce kalktığı yerine oturdum. Nefes korku ile biraz geriledi. Naif bir ses tonu ile.
"Buzu avucuna koy. Tırnakların canını yakmıştır. İyi gelir biraz. Acıyorsa morluklar da koy. Birazdan çıkar kahval-"
Nefes panik ile sözümü kesti.
"Kahvaltıya falan gerek yok. Biz gideceğiz."
İçeri geri dönen Osman hoca önümüze dikilip konuştu.
"Yarun birdaha gelmen lazım. Şişlik inmezse doktor şart. Kangren olursun Allah muhafaza."
Nefes çantayı koluna takarken konuştu.
"Gerçek yok. Ben başımın çaresine bakarım. Teşekkür edierim. Herşey için."
Nefes kapıya yürürken önünü kestim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙷𝚊𝚛𝚊𝚖 - 𝚂𝚎𝚗 𝙰𝚗𝚕𝚊𝚝 𝙺𝚊𝚛𝚊𝚍𝚎𝚗𝚒𝚣 𝚄𝚢𝚊𝚛𝚕𝚊𝚖𝚊 [Askıda : ) ]
Фанфик| 𝙷𝚊𝚛𝚊𝚖 | Mutlu olmanın bile haram olduğu bir kız. Hiç normal bir çocukluk yaşamayan ve özgürlüğün ona ve annesine Haram edilen bir çocuk. Ve... Bu iki mazlumu koruduğu için kınanan Sevdanın Haram edildiği bir delikanlı. Karadeniz bu üç masumu...