backpack 2. bolum " kızlar büyük sorun"

373 24 3
                                    

"Saol...."

"Önemi yok"

"Peki sen kimsin ?"

"Ben Justin...Justin Bieber"...

*****

Kemiklerim sızladığı için yattığım koltuktan oturur hale gelmek kolay olmadığı için galiba justindi adı o bana yardım etmişti.2dk da gerçekten çok soru sormuştu.Umarım konuşkan biri değildir.Çünkü benim gibi birini hiç çekemem.Bu düşünceme birden gülesim geldi ama yeni tanıdığım bir adama rezil olmamak için yanaklarımı ıssırdım.

Adam mı yoksa çocuk mu seçemedim.Genç ve yakışıklıydı.Saçları rampa gibi dikili olması ona çekicilik katıyordu.Saçları güneşin altında altın sarısı gibi parlıyorlardı.Bal renkli gözleri bakılmaya doyulmayacak kadar güzelliklere sahiplerdi.Şeftali dudakları da ayrı bir güzellikti.Hele ki dudaklarını yalarken kaşlarını havaya kaldırdığında dudakları öpülesi bir hal alıyordu.Kaslarının üzerinde yer alan dövmeler karışık olsa da onda düzgün duruyordu ve yakışmıştı.Hepsi birbirini tamamlıyordu sanki.Herşeyi onu seksi ve çekici kılıyordu.

"Ee söyle bakalım nesin?"dediğinde düşüncelerimden sıyrılmayı başarmıştım.

"Neyim?"verdiğim cevapla hiç beklemediği bir cevap olduğundan dolayı o gözleri ile beni garip bir şekilde süzmeye başladı ve beni uzaylı sanmaması için devam ettim "ben 1995'de Nashville'deki Tennesse de doğdum.Orada büyüdüm sayılmaz çünkü bu yaşıma kadar her yılda birkaç kez taşınıyoruz.Ve şuan nerdeyim bilmiyorum?"buraya kadar iyi bakarken son cümlen işi bozmuş onu yine şaşkın bırakmıştım.

"Burası Kanada/Stratford/Ontario.Burda 1994'de doğum ve sayamadığım birçok yerde evlerim var.Ama genellikle burda yaşıyorum."

"Zengin olmalısınız"diyerek konuyu genişlettim

"Belki evet...evet öyleyiz ama bu çok sorun yaratıyor"

"Ne gibi?"

"Mesela bizi dolandırmaya çalışan birsürü insan ile karşı karşıya gelebiliyorum ,şirketimde ortak olmak isteyen birsürü insan var.Ve kızlar en büyük sorun.Para için altıma yatmaya bile dünden hazırlar.Umarım öyle birisi değilsindir?"dediğinde şaşırdım

"Sanmıyorum" bu cümlen yine bana meraklı bir şekilde bakmasını sağlamıştı ve açığa kovuşturmak için devam ettim "Sanmıyorum çünkü ben para için yaşamıyorum.Elime para geçtiğini sanmıyorum ama bizde öyleydik."

"Öyleydik derken ne oldu ? "

"Ailem....ailem öldürüldü ve aile dostumuz."

"Nasıl yani ?"

"4 yaşımda ailem öldürüldü ve 4 yaşımdan bu yaşıma kadar aile dostumuz olan Sam amcam beni büyüttü.Bana çarptığın gün,işte o gece adamlar gözlerim önünde amcamı vurdular.Kaçabilmiştim ve şimdi burdayım. "

"Vay canına ! akla gelinmez"

"Öyledir"

"Peki neden aileni öldürüyorlar?"

"Bilmiyorum" dedim.Bilmiyorum demek zorundaydım.Sizin güçleriniz olsa güçlerinizi bir grup adam elinizden almak istiyor ve siz bunu Justin'e anlatmaya kalksanız inanacağını asla sanmayıp beni uzaylı sanacağından emindim.Bu yüzden bazen kolayına kaçmak en iyisidir.

"Peki şimdi ne yapacaksın?Yani gidebileceğin biryer var mı?"

"Pek sayılmaz."diye cevapladım sorusunu.

"Peki ne yapacaksın? isterse-"

"Şey aslında gidebileceğim bir yer var ama bilemiyorum."

"Neresi ?" dediğinde etrafa bakındım.Sırt çantamı aradığımı anlamış olacak ki masanın köşesinde yatık dura sırt çantamı bana uzattı.Teşekkür eden bakışlarımı attıktan sonra çantamın içindeki küçük not defterini çıkardım.Ona kaçamak gözler atığımda merakla elimdekine bakıyordu.Not defterimde adres yazılı olan sayfayı bulduğumda not defteri justin'in eline alması için ona uzattım.

"Burası"

"Bu nasıl olur ki?"

Backpack(Jiley)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin