9. Bölüm "Seviyorum"

384 25 4
                                    

Mary yüzünü kaçıştırıyordu ve elleri ile fark etmeden gözlerindeki yaşı uykuluymuş gibi sildi. Peki ama neden ağlıyordu ki ?

" Justin bu sürtüğün ne işi var burada ? " Ben öylece Marye bakıyordum. Hala anlamaya çalışıyordum neden ağlıyor ? Selena düşüncelerimi dağıtınca Marye ' Sürtük ' demesi ile sinirlerim attı

" Sen kime sürtük diyorsun ! Onun adı MARY ! "

" Ah pardon o zaman. Merhaba küçük şey. Ben justin in sevgilisi Selena" Ya bu kız ne diyordu . Ben bu kızı sikerim ama bu hoşuna gider çünkü o Sürtük. Mary selenin söylediği cumleden sonra direk bakışlarını çevirdi.

" Selena sen benim sevgilimle nasıl konuşuyorsun ve ayrıca sen kendini ne sanıyorsun ?"

~Mary~

Justin söylediğine selena afallamıştı. Bir justine birde bana bakıyordu. Üzgünüm canım ama sen neyine güvenerek konuştun ?

"Sen ne diyorsun justin ? Benden sonra yine kendine tek gecelik Sürtükleri ' sevgili ' mi yaptın. Pardon da o sana benim sana verdiğim zevki veriyor mu ?

Zevk mı ? Ah tamam şimdi kanıtladı Sürtük olduğunu .

" Pardon tatlım ama seninkinden daha fazlasını veriyorum. Ne diye düşünürsen söyleyeyim o küçük beynini de sakla lazım olur. Ben justine senin vermedigin değeri veriyorum. Sevgiyi veriyorum sen ise sadece bedenini veriyorsun yanılıyor muyum ? "

" Yanılıyorsun tatlım ben justini sevdim " aniden cümlesine kattım

" Sevgi derken yatak arkadaş sevgisi oluyor anladım " sinirlendiğini görebiliyordum. Ve dediklerimin de arkasındayım neden mı ? Zihin okuduğumu söylemiş miydim ?

" Yanılıyorsun seni Sürtük. Ya sen kendini ne sanıyorsun ki ? Neyine güveniyorsun. Sen daha bakiresin seni salak "

Doğru söylüyordu bakireydim .

"Mary bakire olabilir ama bir gün benim olacak , o istediği zaman. O asla Sürtük değil ve öyle de olmayacak . Çünkü ona aşığım "

Justinin bunu söylerken elimi tutmuştu ve kurduğu cümle hoşuma gitmişti. Nedeni selenanin çenesini kapatmasıydı.

" bizim aşkımız böyle bitmeyecek justin.

" O tek taraflıktı selena " Evet öyleydi. Bunu justinden değil Selenadan anlıyordum. Nedenini bilmiyordum ama justinin zihnine giremiyordum.

"Hiçbir şeyin farkinda degilsin justin . Sen Sürtük sende hiçbir şeyin farkında degilsin. Şimdilik küçük kız mary olabilirsin ama sende Sürtük olacaksın. Neden mı ? Sen bir gün justinle olmak isteyeceksın ve olacaksın ama sonra ne olacak. Senin yanında olacağını mı saniyorsun. Senin bedenini aldıktan sonra seni bir kenara fırlatacak . Bir Sürtük gözüyle bakacak sana . Sen ortada kalacaksın benden sana söylemesi . Şimdi siktirip gidiyorum ama justin seni kullandıktan sonra bana dönecek . Çünkü o sadece bana aşık." deyip kapıyı çarpıp çıktı.

Gözlerim yine dolmuştu . Selenanin bu söyledikleri doğru mu yanlışmı bilmiyordum çünkü hepsi justinle ilgili ve ben justinin zihnine giremiyordum. Ama justinin selenaya aşık olduğunu biliyorum. Ama Selena sadece yatak aşkı olarak seviyordu.

Justin ve selena aralarında tam olarak ne geçtiğini bilmiyordum ama selena justini yeniden istiyordu.

Hala elimi tutan justin çenemi tutarak beni kendine çevirdi.

"Özür dilerim, böyle bir olaya tanık olmanı istemezdim"

"Önemi yok justin boşver" elinden elimi çektim ve odama çıktım. Hemen banyoya giderek aynanın karşısına geçtim

Backpack(Jiley)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin