Final - part 1

214 16 2
                                    


Sabah olduğunu belli eden güneş, gözümde durmakla ısrar edince gözlerimi actim. Karşımda bütün kusursuzluğuyla bir bieber duruyordu. Saçları güneşin altında iyice sararmış ve daginikti. Daginik sac bile kendine yakisiyordu. Dudaklarinin biri asagiya diğeri yukarıya kaymisti.

Ama abi bu kadar da olmaz ki, bir insan hem tatli, hem yakisikli nasil olabilir ikisi birbirine alakasızken bu özelliklerin justinde birleşmesi imkansiz dur diyecektir ki Vazgeçtim çünkü imkansiz diye birşey yoktur çünkü justin şuan yaninda ve ciplak bir şekilde yatakta yatiyoruz.

Bir dakika ne ? Ben ciplak şekilde yatıyoruz mu dedim? Doğrulamam lazim ... Hem de acilen . yorgani üzerinden kaldirdim. kendime bakarken birşey gordum sanki. Hem de uzun birşey. Çok çok cooook uzun birşey. Ah tanrim.O uzun şey de ne ? Bu çocuk onu uzatmak için hergun süt mü içiyor?

O değilde biz ciplagiz!!

Justin kipirdanip Gülünce yorgani iyice kendime çekip acikta kalan yerlerimi kapattim. Dudagi kivrildi ve gözünü açmadan konustu,.

"Sen az önce uzun şeyde ne mi dedin?" gözlerimi kocaman acil yutkundum. Ben disardan mi konuştum. Evet, öyle yaptim . inşallah uzatma kismini soylememisimdir

"Ayrıca ben uzatmak için süt icmedim, seni gorunde buyuyesi geldi. " evet bütün kanlarim yanagimda topandi. Şuan resmen rezil oldum. Hem de müstakbel kocam tarafından. Evet lan o benim müstakbel kocam yasasiiiin! Ahhh! Karnimda büyük bir aci hissediyorum. Sanki sivri olmayan sert cisim karnimi delip disari cikmak istiyor gibi . Buna karsilik ellerimi karnima dolayip bastirdim. "Ah" agzimdan küçük küçük aciya es ses cikiyordu.

"N-ne oldu?" kafami kaldirmayinca cenemden tutarak gozleriyle gözlerimi buluşturdu. Bozumu acidan kapattigim için bu uzun sürmedi. Justin iyice endişelenmeye baslamisti..

"Neyin var bebeğim ,lütfen bana söyle " yanagimdan tutup sakinleştirmeye calisti ama ise yaramadı.

Bakireligimi biraktigim için boyle oluyordu. Bunu justine söyleyip söylememek arasında kaldim ki soylemeli miyim bilmiyorum. Justin karnimdaki ellerini çekti ve sirt üstü yatmami sağlayıp sicak ellerini karnima götürdü. Fazla bastirmadan daireler çiziyordu. Bende açıkta olan gogusumu kapatmakta ugrasirken justin diğer eliyle durdurdu.

" Artik benden utanmamalisin , ve kendinden de utanmamalisin. Bunlar çok güzel. " Evet yeniden yanagimda toplandılar. Justin yaklasip boynuna kafasini koydu ve karnimi oksamaya devam etti.arada bir acidan garip garip sesler cikiyordu.

"Sen artik bir kadinsin. Benim kadinim. Kadin olma isteğiyle boyle oluyormuş. Ama gene de canini acittigim için özür dilerim." boynuma bir öpücük koyup basini yerleştirdi.

Ben seninim Bieber, bu saatten sonra artik kimse bunu değiştiremez...

***

"Dolaptan iki yumurta daha verir misin sevgilim?"

"Tabi ki prenses" dolabi acip iki yumurta cikarip masaya koydu. Yumurtaları kapta kirdim ve üzerine un döktüm. Karistirdiktan sonra yaglanmis tavaya döktüm.

"Kreplerrrrrr!!!!" justin çocuk gibi ziplayip masaya yaslandi.

"Cocuksun justin" arkadan belime sarildi ve iki yana sallanmaya basladik.

" Benim kadinim bana çocuk mu dedi?" justine kafami çevirdim ve "evet öylesin bay bieber" dedim. Kulagimi ölünce huylandim , güldü.

"Sende cocuksun, insan hic kulagindan huylanip gidiklanir mi?"

"Gidiklanir, ayrica ben çocuk değilim!" dudagimi buzdum ve önüme döndüm. Tavadaki krepi tabağa koydum ve ardından masaya koydum. Masaya iki tabak iki çatal ve peçete koydum. Dolaptan meyve suyunu ve çikolata sosunu cikardim. Masaya yerleştirirken justinin beni izlediğini fark ettim, elinden tutarak kahvaltiya oturttum. Ardından bardaklarida alarak masaya oturdum. Tezgah daginikti ama sonra buklasiklari yikarken temizlerdim.

Backpack(Jiley)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin