1✨️

314 38 1
                                    

Seneler önce yazıp, yarıda kestiğim bi kurguydu. Sebebi ise yazmaya vakit bulamadım ve gülmeye ihtiyacım vardı.

Çalıştım iş yerinden ayrıldım zor günler geçirdim. 2023 yılı olarak zor şeyler atlattım, atlattık. Bu sene oturdum yerden bişeyler gelmesini beklemek yerine çabalamaya karar verdim ve üşengeçliği bırakacağım bir yıl olacak. Bu sene Ocak bitmeden aldım bi kararla bu kurguyu baştan yazmaya karar verdim. Bu sene planlı ve düzenli hayat kuracağım kendime.

Şuan yazdım Live (Asker Yareni) kitabından gelenler var ise aranızda buradan da duyurusunu yapayım bu hafta upuzun çok güzel bir bölüm geliyor.

Yazma günleri oluşturup hangi kitabıma ne zaman bölüm hangi günler olacağı hakkında ve alıntılar için sayfamda ve instagram @hay_muertee paylaşımda  bulunacağım. Takip edebilirsiniz.

Multi  Mehir Aleda Duman✨

Başlama Tarihlerinizi Bırakır mısınız?✨️

Elimde kalan son tabakta kırılırken dudaklarımı büzdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimde kalan son tabakta kırılırken dudaklarımı büzdüm. Yerde 20 taneye yakın kırılan tabaklar ile bakıştım. Sanırım bu işten de ayrılma zamanım gelmişti. Buraya kadarmış bugün de Mehir Aleda.

İş arkadaşlarım bana gülerek baktıkların da omuzlarımı kaldırıp, başımı hafif eğip "Ben bişey yapmadım!" dediğim de gözlerini devirdiler hep birlikte koro halinde. Hepsi bu günü beklemiş gibiydi.

Sinir bozucu!

Kavulacağım için bütün temizlik işlerini onlar yapacakları için bu kadar sinirliydilerdi herhalde.

Bence sus Mehir Aleda üzerine atlarlar vallahi! Bence de atlarlar baksana şunlara dinozor kılıklı varoşlar! Acaba rezil oldum mu? Aman Rezil Olmam Ben!

Ben geriye geriye yürürken bi şeye çarpmamla arkamda duran kişiye çarpıp onun da elindeki  tabaklar bardaklar kırılırken patronun "Mehir Aleda kavuldun!" diye haykırışı beni yerimde titretti sonra her zaman kavulduktan sonra yaptığımı yaptım.

Üzerimde ki önlüğü çıkartıp onun yüzüne fırlattım ve en etkili sihirli sözcükleri söyledim.

"Asıl ben seni kovuyorum!"

Hepsi bana malmışım gibi bakınca yanlış en etkili sihirli sözcük kullandığımı fark ettim ve hızla düzelttim.

"Sen beni kovamazsın, ben kendim istifa edeceğim!" deyip saçlarımı savurarark arkamı döndüm. Hızla burdan çıkmalıyım yoksa kırılan tabakların paralarını ister vallahi!

24 saat geçmeden bir iş gününü daha kapatmış bulunmaktaydım.

Ayol bunu onu bırakın da babam beni kesin evden kovacak! Bu kovulduğum kaçıncı iş yau! Hemen gidip iş falan mı baksam. Bu işi de daha yeni bulmuştum ben. Of of.

Ben Rezil Olmam! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin