In the morning,
Preeta woke up to see Karan asleep on chair with brush in his hand.
Preeta(sleepy): Karan..
She stood up and looked at him. He was fast asleep.
She looked at the canvas.
Preeta(smilingly) : Kya hoga tumhara Karan.. Raat ko bhi painting.. Aur meri hi..
She took brush from his hand and moved the canvas aside. She was about to go but Karan held her hand.
Karan: Kaha jaa rhi ho...
Preeta : Ghar..
Karan pulled her. She fell on his lap.
Preeta: Karan..
Karan held her through waist.
Karan(kissing her cheek) : Good morning babydoll...
Preeta smiled.
Preeta: Very good morning...
Karan(smilingly) : Ab se meri har subah aise hi hogi.. Tumhari jhalak ke saath..
Preeta smiled lightly.
Karan:Aur tumhe ghar jaane ki koi zarurat nhi h... Maine tumhara saaman maangwa diya h...
Preeta(shocked) : Kab... Kyu...
Karan(huskily in her ears) : Kyunki ab main tumhe khud se dur kahi nhi jaane dunga... Hmesha jahaan tum.. Vahan main..
Preeta looked at him.
Karan kissed her forehead. A tear escaped her eye.
She stood up and ran out of the room. Karan was confused.
She wiped her tears and looked at the entire house decorated being stunned.
Karan came out and back hugged her.
Karan(confused): Kya hua.. Tum aise bhaag kyu aayi...
Preeta(shocked) : Yeh sb kya h...
Karan(happily) : Hamari shaadi ki tayariyaan... Tum saari rasmein krna chahti thi na.. Mehandi haldi sangeet... Aur kal shaadi...Sab vsa hi hoga... Jsa tum chahti ho...
Preeta (in mind) : Kaash sab vaisa ho skta... Jaisa main chahti hu... Kal main sab paa lungi... Par shayad saansen kho dungi apni... Khud ko sambhal lena Karan... Mere liye...
Yash and Shanaya entered with more stuff all decked up in beautiful outfits.
Karan(giggling) : Lo aagyi musical mandli...
Yash and Shanaya saw upstairs, Karan backhugging Preeta.
Yash(teasing) :Shanaya...
Shanaya(teasing) : Yash....
Yash and Shanaya(singing) : Khullam Khulla Pyaar krege hum dono... Iss duniya se nahi darrenge hum dono...
Preeran giggled. Both came downstairs.
Karan(happily) : Tum logo ka kuch nhi ho skta..
Shanaya : Thanks for compliment...
Yash: Cricketer sahab...Aur hmari pyaari bhabhi ji ready ho jayiye.. Aap dono ke shaadi ki rasmein h aaj...
Karan: Ha.. Jse mujhe toh pata hi nhi tha....
Shanaya: Toh koi nhi... Humne batadiya... Jayiye Jayiye...
Karan(glaring) : Shanaya...
Preeta: Jao Karan...
Karan huffed.
YOU ARE READING
Mine Forever✔
FanfictionKaran(huskily) : Be Mine Forever.. Preeta looked at him. Both share an eyelock.