Part 1

797 23 0
                                    

My Rival Is My Lover!(Part 1)

Musim bunga.Musim yang amat seronok untuk semua orang...except So Anna.Dia dipaksa ke sekolah campuran.Hari ni dia dia masuk sekolah tu.Dia mengeluh kuat.Tiba2,seorang lelaki datang kepada dia...

???:Anna,jgnlah sedih,appa buat tu demi kebahagiaan Anna tau.

Anna:Tapi,Anna x sukalah pergi sekolah campur!Lelaki2 kt situ msti nk cari pasal ngan Anna sbb Anna ank kpd ketua gengster!

???: (Tersenyum lalu mengambil tgn Anna)Anna,kalau diorang berani nk pukul Anna,oppa akn pergi cari diorang dan...Anna tahukn apa akn trjadi?(Kenyit mata)

Anna: (Senyum lebar dn peluk (???) )Sayang Taeyun oppa!Nanti Anna beli kek feveret oppa,k?

Mereka brdua ketawa dan mereka trdengar bunyi loceng rumah mereka.

Taeyun:Tu Mesti Eve.Pergilah cepat,nanti lambat ke sekolah pulak.

Anna:Kalau lelaki2 kat situ berani kacau Anna,diorang mesti akn kena dengan Anna!Diorang tu x kenal lagi siapa So Anna ni!

???:Kenal ke tak,jangan nak brbangga sangat!Kalu nak jugak,pergi berbangga depan pengetua sekolah!!

Anna terkejut lalu pusing ke belakang.Rupa2nya Eve yg sedang menahan marahnya.Anna hanya tersengih dan cepat2 lari ke Eve.

Anna:Good morning!Jom,nanti lambat pulak!

Eve: (tampar kepala Anna)Nak cover pun,guna otaklah,sister!dahlah jom!

Anna hanya tersengih2 sambil mengikut Eve yg berada di hadapan.

________________________________________________________________________________

miane klau x best.ff ni sya gnti dgn'Player,Saranghae!'

My Rival Is My Lover![MALAY FF EXO]Where stories live. Discover now