My Rival Is My Lover!(Part 7)
Se/Chan/Eve:Ooo...Ni kes merajuklah...
Anna:Hmm...Sebab tulah aku x nak balik rumah buat masa ni.
Chanyeol:Tapi,kau mana boleh merajuk lama2,nnti org x nak layan dh!
Anna:Memanglah,mngkin 3 hari lgi aq balik kot...
Mereka bertiga angguk.Pada waktu pelajaran,sedang semua org khusyuk melakukn kerja yg dberikan,Anna tiba2 sakit kepala.Dia menekan kepalanya sehingga mukanya merah kerana menahan kesakitan.
Sehun:Kau ni dh kenapa pulak?Brpeluh satu badan.
Anna:Aq pon x tau,tiba2 aq rsa sakit kepala...
Sehun: (Memegang dahi Anna)Hmmm...
Anna terkejut dgn tindakan Sehun itu.Dia berasa x selesa apabila Sehun lakukan begitu.
Sehun:Kau demam ni,jomlah pergi bilik sakit.Buat kau pengsan kat sini mampus aq nk usung kau pergi sana.
Anna:Amboi,sesedap coklat je kau cakap ye!Nanti...Ergh!!
Sehun: (Terkejut)Anna!Kau dh teruk ni!!(Pusing ke cikgu)Cikgu!Saya nk hantar Anna kejap ke bilik sakit!
Selepas mndapat kebenaran,Sehun menanya Anna boleh ke dia brjalan.Anna menangguk tapi,sedang dia brdiri,dia tiba2 rebah.Dunianya mnjadi gelap.
-15 minit kemudian-
Anna:Hmm...
Sehun:Anna!Kau ok x?Nk apa2 ke??
Anna:Aku...aq kat mana....?
Sehun:Err...Kau ada kt rumah kau.
Anna mndengar tntang prkara itu,terkejut dn cepat2 bangun,tapi Sehun mnghalangnya.Sehun menyuruhnya berehat sebentar sementara menunggu makanan Anna sampai.Anna hanya diam shj.
Taeyun:Anna!!Anna ok x?!Mcm mna blh pengsan?!!
Sehun: (Bangun)Hyung,sya rasa hyung x payah lagi datang tanya Anna...
Taeyun: (Mencekak kolar baju Sehun)Weh,kau tu sape?!kau tu hanyalah org luar!X ada apa2 pon dgn hal Anna and famili dia!!
Anna: (Sinis)Kau kata kt org...Kau tu famili aku,ke?Hei,kau tu pon sama sjalah!!!
Taeyun terkejut mndengarnya.Dia lepaskn baju Sehun dn pergi dekat ke Anna.
Taeyun:Anna...Oppa mnta maaf sgt sbb tipu Anna.Appa kata jgn bgitahu lagi tntang oppa kt Anna...Biane,Anna...
Selepas Taeyun meminta maaf,dia keluar dari situ.Anna hnya melihat Taeyun dgn pandangan yg kosong.
Sehun:Anna...Kau x boleh buat cmtu kt dia....Dia pon ada perasaan jugak.Sama mcm jugalah ngan kau.
Anna mndengar apa yg Sehun cakapkan itu.Ya,mmg btul apa yg Sehun katakn itu,tapi di segenap ruang hatinya,dia rasa seperti...
Sehun:Kau rasa ditipu,betul tak?Bila famili kau buat camtu.Aq tau perasaan kau camne,sebab aku pon prnah jugak kena.
Anna:memanglh tapi aq terasa tahu x?Sanggup diorang tipu aq tntang hal yg pnting ni!
Sehun tersenyum dn menasihati Anna.Anna jgak tidak kekok mnceritakn semua masalahnya kpd Sehun.Kadang2,mereka ketawa dgn cerita mereka itu.1 jam mereka brcerita,bilik Anna mnjadi sunyi.Taeyun yg sedang membawa makanan untuk Anna,menjadi pelik kenapa bilik Anna mnjadi sunyi.
Taeyun mmbuka pintu bilik itu prlahan-lahan,lalu meletakkn makanan di ats meja belajar Anna.Di brpaling dn terkesima seketika.Dia melihat Anna tertidur di dalam pelukan Sehun(pandai2lah korang paham2kn ^_^’).Taeyun mengeluh dgn kuat dn terus keluar dari bilik itu.
Taeyun:*Kau dh melampau.Aq takkan lepaskn kau dgn mudah shj!Oh Sehun,hari ini,kau musuh aku!!*
YOU ARE READING
My Rival Is My Lover![MALAY FF EXO]
FanfictionSo Anna-anak kepada ketua gangster.Bakal pewaris kumpulan itu.amat mnyayangi abangnya,Taeyun. Oh Sehun-anak kepada ketua polis negara.Diarahkan oeh ayahnya untuk berkawan dengan Anna sambil menyiasat kumpulan gangster itu. Sehun Dan Anna berjumpa di...