My Rival Is My Lover!(Part 12)
-Esok-
Pelajar2 semua dbawa ke pantai untuk brmandi.Semua orang excited habis except....Anna.Dia hnya murung di situ.Eve yg tahu sebabnya hnya ketawa.
|Pantai|
Pelajar2: (Jerit)Woohoo!!!PANTAI!!!!
Semua pelajar belari ke pantai dan terus terjun.Anna memegang lengan Eve dgn kuat.Eve hnya menggelengkn kepalanya.
Eve:Woit,lepaslah!Camne aq nk p mandi!!?
Anna:Alaa,kau x yah la mndi!Kau teman aq lah!!Kau bkn x tahu,aq paling takut dgn pantai dan x reti berenang....
Eve hnya naikkan matanya ke atas dan mmbawa Anna ke sebuah restoran kecil(?!) yg berada di situ.Eve memesan 2 teh ais.Sementara menunggu pesanan mereka sampai,Eve melihat Anna dari atas ke bawah.
Eve: (Mengeluh)Kau ni...x panas ke pakai baju cmtu??
Anna melihat dirinya.Dia memakai T-shirt pendek dan ditutup dgn sweater dan jeans.Anna melihat Eve dgn pelik.
Anna:X pon.Aq rasa sejukla.Sebab tula,aq pakai cmni.
Eve:Kau ni peliklah!Tengok mcm aq ni,always fabulous!Hahaha....!
Anna hnya diam shj.Dia melihat ombak2 di pantai.Eeergh...menakutkn!!Selepas itu,pesanan mereka smpai.Mereka hnya brsembang di situ sehingga petang.
-5 minit kemudian-
Semua orang sudah pon prgi ke hotel.Anna dan Kevin mengikut guru mereka ke sebuah pasaraya untuk membeli bahan2 untuk mmbuat dinner.
-1 jam kemudian-
Cikgu Anna mmbawa dia dan Kevin ke sebuah taman yg dekat dgn pantai yg mereka prgi.Anna dan Kevin prgi mmbeli minuman .Sementara mnunggu pesanan mereka siap,
Kevin:Erm...Anna.Saya nk tnya sikit boleh x??
Anna:Hmm..Apa dia??
Kevin:Awk dgn Sehun tu ada apa2 ke??
Anna: (Ketawa)Apa kau merepek ni??Sehun tu kwn baik aq je la.X lebih pon...
Kevin: (Senyum sinis)Ooohh...yeke...Oh ya,nnti ikot saya jap.
|Pantai|
Anna:Err...cepatla kau nk cakap apa?!*dhla aq x suka dekat dgn pantai ni!*
Kevin:Anna....saya...sebenarnya dh lama perhatikn awk.
Anna:*Ah sudah!Dia ni stalker ke apa?!*
Kevin: (Pegang tangtan Anna)Saya...sukakn awk,Anna.
Anna: (Terkejut+tarik tangannya)Hahaha!Lawaknya!Kau ni memang pandaila buat lawak!Dah la jom balik hotel!Nanti cikgu risau.
Kevin: (Menghampiri Anna)Anna...Kenapa awk tolak cinta saya??
Anna: (Mengundur)Kevin!!Jgn datang dekat!!Aku hmpir smpai ke cerun ni!!
Kevin: (Memegang kuat bahuAnna)Kau tahu x,x pernah adfa seorang pompuan pon yg tolak aq!Aq bagi kau peluang tapi kau x ambik!
Anna:Lepaskn aq lah,bangsat!!!Jgn bagi aq mengamuk kt sini!!!
Kevin:Kau tahu x,aq cuma nk kapel ngn kau sbb kau tu kaya!Aq sentiasa trlindung sbb kau tu ank gengster!Jadi..Sebab kau tolak cinta aq ni...
Anna:Kevin!!!Kau dh gila ke?!!!
Kevin:Apa kata...kau yg mampus dulu?!!(Tolak Anna dari hujung cerun)
Sehun:ANDWAE!!!!(Terjaga)
Chanyeol: (Terkejut +melatah)Woi aq nk gelak smpai mati!!!Wei kau ni dh kenapa?!Mengigau ke apa?!
Sehun: (Cungap+brpeluh)Huh...huh...Anna....
YOU ARE READING
My Rival Is My Lover![MALAY FF EXO]
FanfictionSo Anna-anak kepada ketua gangster.Bakal pewaris kumpulan itu.amat mnyayangi abangnya,Taeyun. Oh Sehun-anak kepada ketua polis negara.Diarahkan oeh ayahnya untuk berkawan dengan Anna sambil menyiasat kumpulan gangster itu. Sehun Dan Anna berjumpa di...