Part 5

277 17 0
                                    

My Rival Is My Lover (Part 5)

Anna:Tadaa!This is my house!Amacam??Cantik x?

Chanyeol dan Sehun terpegun melihat rumah Anna.Rumah banglo 3 tingkat ,dikelilingi dengan tembok yg tinggi,bodyguard setiap penjuru rumahnya.Anna melihat rupa diorang dan tersengih.

Anna:Hehhe,sorilah kalau korang takut...Tapi memang famili aq kena buat camni.Biasalah,keluarga gengster...

Eve:Anna,aku x suka kau cakap camtu.Dahlah jom masuk semua!

Anna hanya tersenyum pahit.Mereka masuk dan dibawa oleh 4 orang bodyguard untuk sampai ke rumahnya.

Sehun: *Rupa2nya rumah yg kami lihat di luar tu hanyalah rumah yg kosong,bukan rumah sebenar Anna.*

Anna:Ok dah sampai!korang pergilah ikut bodyguard2 aq ni.Aq nk pergi masuk bilik jap.

Mereka bertiga angguk dan mengikut pengawal2 tu.Anna cepat2 pergi ke biliknya.Sbelum dia masuk,dia dhalang.Dia memandang orang itu.

Anna:Oppa,tepilah!Anna nk mandi ni.Nnti tertunggu-tunggu kawan Anna.

Taeyun:Kenapa Anna pandai2 bawa kawan masuk rumah ni?Nanti appa marah camne?!

Anna:Ahhh!Biarlah kt orang tua tu!malaslah ambik port tentang dia!

Anna menolak perlahan tgn Taeyun dan masuk ke biliknya.Teyun berdiri tegak di hadapan pintu tu dan wajahnya bertukar serius.

Taeyun: *X de sapa2 pon boleh ambik Anna dari aq....Anna hanya milik aku.*(Pergi dari situ)

|Ruang makan|

Eve,Chanyeol dan Sehun dalam keadaan ketakutan.Kerana ayah Anna,So Min Hu ada di hadapan mereka.Ayah Anna melihat mereka bertiga silih brganti.

Eve: *Ish,meremangnya bulu aku!Anna,cepatlah turun...*

Chanyeol:*Ni ke ketua kumpulan tu?Wow,mukanya amat menggerunkn....*

Sehun:*Gulp!Kenapa pak cik ni tengok semacam je kat aku?*

Anna:Hello semua!Sori aq lambat!!!

Semua orang berkalih ke Anna.Anna yg sedang tersengih terasa pelik.Kenapa muka mereka bertiga jadi begitu teruk??

Anna:Kenapa ni?Lapar sgt ke?laaa,kenapa x mkn dulu aku mandi memang lama sikit.

Ap/Anna:Anna,duduk dan makan sahaja.

Anna menjeling dan mengeluh.Dia menarik kerusi di sebelah Sehun.Sebelum punggungnya menyentuh kerusi,Taeyun memanggilnya untuk duduk di sebelahnya.Anna menggeleng kepala.Taeyun terkejut kerana ini kali pertama Anna menolak permintaannya.

Anna:So,everyone,let’s eat!!

-1 jam kemudian-

Anna:Waaah,kenyang giler aku!rasa macam perut aq nk pecah je!

Sehun:tapi desert x makan lagi.

Anna:Haah,desert haruslah aku makan!kau pon makan lah jugak!

Sehun:Tak nampak ke aq tgh makan atau kau dh nk buta?

Eve dan Chanyeol ketawa melihat mereka berdua.Chanyeol menggalakkn mereka berlawan lagi.Taeyun yg ada bersama mereka hanya mendiamkn diri.

Sehun:Weh....

Anna:Hmm?Apa?

Jari Sehun mengelap cebisan kek di bibir Anna.Dia tersenyum lalu memakannya.Anna terkejut sehingga melopong mulutnya.

Sehun:Apalah kau ni!Makan comot macam budak2!

Anna: (Malu)Err...Erm....Thanks.Tapi,biarlah aku perangai mcm budak2 pon!Bukan hal kau lah!!

Anna mencubit tangan Sehun.Sehun mengerang kesakitan.Eve tergelak dengan kerenah mereka.Taeyun yg melihat yg berlaku menggenggam tangannya dan memandang Sehun dengan bengis.

My Rival Is My Lover![MALAY FF EXO]Where stories live. Discover now