My Rival Is My Lover!(Part 10)
Sehun baru shj pulang dari bermain basketball.Sambil dia brjaln minum bubble tea feveretnya,telefonnya berbunyi.
Sehun:Yobseyo?
Eve:Sehun!!!Sehun,kau kena datng ke hospital xxx sekarang jugak!!Anna...Anna...
Sehun:Wowwo....Eve,ckpla slow2.Aq x dengar sangat ni.
Eve: (Nangis)Kau datng jela hospital ...Please....
Eve terus tmtkn talian.Sehun blur seketika.Dia dpt rasa something yg x baik.Dia cepat2 habiskn bubble teanya lalu lari ke hospital.
|Hospital XXX|
Sehun terus berlari ke wad kecemasan dan trjumpa Chanyeol di situ.Chanyeol nmpak amat muram.
Sehun:Hyung,apa yg brlaku??
Chanyeol: (Mengeluh)Anna,Sehun.Dia minum racun yg boleh mnyebabkn dia mati.
Sehun: (Terkejut)Bwo?!Dia...Aah!!Sekarang ni,dia mcm mna??!
Chanyeol: (Senyum)Kau jgn risaulah.Anna dia dh buat preparation dah sebelum minum racun tu.
Sehun:Apa yg dia buat??
-1 jam kemudian-
Sehun membuka perlahan2 pintu bilik Anna.Dia melihat muka Anna yg pucat.Dia mengambil kerusi dn duduk di sebelahnya.
Sehun:Anna,kau ni mmg suka buat krja gila,kn??Kau tukan ank gengster,tapi hati kau baik sgt.Tolongla jgn jadi baik sgt,aku...
Dia teringat balik apa yg Chanyeol cakapkn tadi.
# Flashback #
Chanyeol:Anna,dia mngkin dh mkn ubat tradisional yg dpt halang racun tu dari trsebar.Doktor yg kata.
Sehun:Macam mana dia buat?!
Chanyeol:Kau tnyalah dia.
# End flashback #
Sehun memandang Anna.Dia mngambil tgn Anna dn mnciumnya.Dia mamndang Anna dan semakin lama,dia tertidur disitu.
-Esok-
???:Woi!!!Bangun!!!!
Sehun: (Terkejut)Huh?!Apa??!!Gempa bumi!?Tsunami?!!Cepat sembunyi bwh katil!!!!
Anna ketawa kuat melihat Sehun begitu.Sehun yg trdengar suara itu,terus tengok Anna.
Sehun:Kau...Kau dh sedar?!
Anna:Apa??Kau ingt aq ni mcm pompuan lain ke?Sorilah,aq ni lebih tough dari kau kot!!!
Sehun:Hek eleh,eksyen lebih!!Peluk nnti baru tau!!
Anna:Kau nk peluk aq??Mehlah,aq pun nk buang tabiat ni!!
Sehun hnya mnghadiahkn cebikn untuk Anna.Anna hnya ketawa melihat Sehun.Tiba2 Sehun mndapat satu akal jahat.Dia duduk dia ats katil Anna dan...
Sehun:Anna,kenapa kau nmpak cantik sgt hari ni...?
Anna:Ok2,sekarang ni kau dh takutkn aku!!Kau demam ke ni?!
Sehun: (Main rrmbut Anna+bisik)Aku nakkan kau...
Muka Anna terus merah padam.Anna terdiam disitu.Sehun trsenyum sinis dan mnghembus di telinga Anna.
Chan/Eve: (Sergah)ANNA!!!Kau dh bangun ke?!!!
Sehun:Oh,bubble tea aku trbaling!!!
Anna:Aku rndu bibimbap aku!!!
Sehun trjatuh dari katil dan Anna pula tngannya naik ke ats.Eve dan Chanyeol trblur.Sorang buat mcm hntu cina,sorang boleh jatuh katil.
Chanyeol: (Sengih)Hehehe,korang ada buat apa2 ke tadi..??
Anna/Sehun:MANA ADA!!!!
Eve:Nmpak sgt bohongnya.Mngaku jelah korang dh kapel,legala hati aku sikit!!
Anna:Kau nmpak kaki aq yg cntik ni?!Naik jugak kt mka kau nnti!!
Chanyeol dan Eve ketawa kuat disitu.Selepas itu,mereka mula makan breakfast.Mereka brgembira shj disitu.Tnpa mereka sedari,ada sepasang mata memandang.
???:So Anna...So...Anna...Oh Sehun....
YOU ARE READING
My Rival Is My Lover![MALAY FF EXO]
FanfictionSo Anna-anak kepada ketua gangster.Bakal pewaris kumpulan itu.amat mnyayangi abangnya,Taeyun. Oh Sehun-anak kepada ketua polis negara.Diarahkan oeh ayahnya untuk berkawan dengan Anna sambil menyiasat kumpulan gangster itu. Sehun Dan Anna berjumpa di...