Part 6

259 13 0
                                    

My Rival Is My Lover!(Part 6)

Anna:Bye!Esok kita jumpa lagi!!Bye!!!

Anna melambai ke arah mereka bertigas yg sedang pulang ke rumah masing2.Selepas hilang dari pandangan Anna,Anna terus masuk ke rumahnya dan masuk ke bilik.Sedang dia bermalasan di ats katil,pintu biliknya diketuk.

Anna:Masuk!

Taeyun: (Masuk bilik Anna)Anna tgh buat apa?

Anna:x de buat apa2 pon.Baca komik je...

Taeyun:Anna,oppa nk cakap sikit tntang kawan Anna...

Anna: (Tutup buku komik)Kenapa dengan mereka?Anna tengok diorang x buat apa2 pon.

Taeyun: (Tegas)Oppa x suka Anna kawan dengan mereka berdua.Entah2 mereka tu...

Anna: (Jeling)Apa?!Pengintip?!Spy dari kumpulan lain?Pleaselah oppa,i want to have some friends too...Tahu x betapa payahnya Anna nk jumpa kawan selain dari Eve tu?!

Taeyun cuba untuk memegang tangan Anna tapi Anna menepisnya.Taeyun tersentak dan melihat muka Anna.Anna memberi pandangan yg amat serius.

Anna:Baik oppa keluar sebelum Anna buat perkara yg oppa pon x nak.Oppa tahu x,oppa kata kat sape?Kawan Anna!Mereka tu faham macam mna perasaan Anna!!!

Taeyun:Anna...Please...jgn brkawan dgn mereka....

Anna: (Tutup telinga)KELUAR!!!Kau paham x aq kata apa?!!Aq kata keluar bodoh!!!

Taeyun terkilan apabila Anna sanggup berkata sebegitu.Anna memandangnya lalu pergi ke almarinya dan membawa keluar bju sekolahnya.

Taeyun:Anna,Anna nk buat apa ni?!

Anna:Kau diamlah,bedebah!!Kau x de hak untuk masuk dlm urusan aku!!!

Taeyun: *Anna sudah mula brcakap begini maksudnya...Oh tidak!Dia akn lakukn perkara yg amat bahaya!!!*

Taeyun menarik tangan Anna dengan kuat,tapi Anna lebih lagi.Dia memusing tangan Taeyun dan menolak Taeyun jatuh ke lantai.

Anna:Kau bukan abang aku!Jadi kau x ada hak nk halang aku buat apa!!!

Taeyun tersentak!Bagaimana Anna boleh tahu yg dia bukan abng kandungnya?!Dia perlahan2 melihat Anna yg sedang merenungnya dengn pandangan ingin memakannya.

Anna:Apa?Kau ingat aq x tahu?Kau tu hanyalah budak lelaki yg dkutip oleh ayh aku,kan?!Aq dh lama tahu tntang tu!!Aku hnya brlakon sperti org x tahu apa2,sebab apa?!Sebab aku nk kasih sayang!Ayh aq tu x pernah bgi apa2 pon kt aq!!!

Dia lepaskn tangan Taeyun dan mmbawa begnya keluar.Taeyun menjerit memanggil namanya.Semasa di tngkat bawah,dia trserempak dgn appanya.Dia hnya mnjelingnya lalu brlari keluar.

Ap/Anna:Taeyun,apa yg brlaku dgn Anna?

Taeyun:Appa,dia dh tahu...tntang rahsia sya...Sebab tulah dia...lari keluar...

Ap/Anna: (Diam)Biarkn dia.Dia prlukn ketenangan sekarang ni.

|Rumah Eve|

Pom pom pom!!!Seseorang mengetuk pintu rumah Eve dgn kuat.Eve terkejut.Siapa pulak yg datang ke rumahnya malam2 buta ni??

Anna:Woi,Eve!!Ni aku!!Bukaklah aku nk masuk!!!

Eve yg mendengar suara Anna tu cepat2 pergi bukak pintu.Dia melihat rupa Anna yg muram.Dia mula berasa pelik.Kenapa Anna datang ke rumahnya malam2 ni sambil mmbawa beg.

My Rival Is My Lover![MALAY FF EXO]Where stories live. Discover now