My Rival Is My Lover!(Part 9)
Anna memerhati gerak-geri June.Dia hnya melakukn perkara2 sepertimana pekerja2 lain buat.Xde yg suspicious.Anna mngajak Taeyun main v’game dgn dia.Dia jugak x sangka,dia brmain sehingga pukul 2 pagi.
Anna:Oh no!mcm mnalah aq blh ralit dgn bnda ni?!Nk kna tido ni!!!
Taeyun: (Jerit)Gud nite!!!
-Dua minggu kemudian,Sabtu-
Pukul 11 pagi,Anna baru turun dari biliknya.Dia terus ke dapur untuk mngambil air.Sedang dia brjalan2 di sekitar rumahnya,dia trnampak kelibat seseorang di belakang pokok.Dia perlahan2 pergi ke situ tetapi x sempat kerana orang tu sudah habis brcakap dan masuk ke rumah.
Anna:*Hmmm....Tu bukannya June ke?Apa yg dia cakap sampai rahsia gitu?*
-2 petang-
Anna dan Eve keluar pergi ke shopping mall.Eve mngajak Annatengok wayang.Eve pergi membeli tiket dan Anna mmbeli popcorn.Dia brjalan sambil mngambil sesuatu dalam beg sandangnya tiba2 dia dilanggar dn trjatuh.
Anna:Aduh....Sakitnya!
???:Ah,miane!Awk x apa2??
Anna:Ya,aq ok x pe...
Anna cepat2 bangun dan pergi ke tmpat jual popcorn tanpa melihat muka orang yg melanggarnya.Orang itu melihat Anna dgn pandangan yg amat pelik.
-5 petang-
Anna sampai di rumahnya tapi dia x masuk melalui pintu hadapan.Dia pergi ke penjuru rumahnya yg trtutup sikit dan memanjat tembok itu lalu lompat ke atas bumbung rumanhya(Wow,mcm Jackie Chan! :3).Sebelum dia masuk ke biliknya melalui tingkap,dia melihat June dgn seseorang.
Anna:Sape tu?Aq x pernah jmpa pon dia.Org luar ke?Macam mana dia boleh masuk??
Anna melihat apa yg mereka lakukn.Lelaki itu mmberi sesuatu kepada June dan June cepat2 sembunyiknnya.Lelaki tersebut pergi dari situ begitu jugak June.Anna turun dari situ secara diam2 dan mngekori June ke dapur.
???:June,awak boleh x buat air teh untuk Tuan Besar Oh?Saya sibuk sikit...
June:Ok.Nak hantar bila?
???:Masa dinner diorang.Itu je sya nk pesan.Saya pergi dulu.
Selepas ??? itu pergi,June mmbawa keluar bahan2 untuk mmbuat teh.Dan Anna terkejut melihat apa yg June buat selepas itu.
-Makan malam-
Anna dan keluarganya makan tnpa brcakap apa2.Anna sesekali melihat appanya.Taeyun brbual dgn appa Anna tntang masalah kumpulan ini.Sedang mereka berbincang,Anna melihat appanya ingin meminum teh tersebut.
Anna: (Sergah)Jangan minum,appa!!!
Ap/Anna: (Berhenti)Kenapa Anna?
Anna: (Gelabah)Errr....itu.....
Appanya hnya buat x tahu dn mngambil cawan itu.Anna trsentak dan cepat2 menarik cawan trsebut dari appanya.
Taeyun:Anna!!!Apa yg Anna buat ni?!
Anna:Appa,Taeyun oppa,Anna mnta maaf sebab kena buat bnda ni!!!
Anna meneguk teh itu sehingga habis dan letakkn semula cawan itu.beberapa saat kemudian,Anna mula trbatuk.Batuknya mula kuat sehingga mngeluarkn darah.Taeyun dan appanya trkejut.Anna rebah di situ sambil darah keluar dari mulutnya.
Taeyun: (Jerit)Panggil ambulans!!!CEPAT!!!!
Ap/Anna:Ada org letakkn racun didalam teh ni.Cepat cari orng itu!!!!
YOU ARE READING
My Rival Is My Lover![MALAY FF EXO]
FanfictionSo Anna-anak kepada ketua gangster.Bakal pewaris kumpulan itu.amat mnyayangi abangnya,Taeyun. Oh Sehun-anak kepada ketua polis negara.Diarahkan oeh ayahnya untuk berkawan dengan Anna sambil menyiasat kumpulan gangster itu. Sehun Dan Anna berjumpa di...