Part 1

95 15 20
                                    

Έλλης POV

Ξυπνάω από το ενοχλητικό ξυπνητήρι άλλη μια φορά αλλά μετά σκέφτομαι πως αυτή η μέρα δεν είναι σαν όλες τις άλλες.

Σήμερα μια καινούρια μέρα ξεκινάει και κατενθουσιασμένη σηκώνομαι από το κρεβάτι μου. Αρχίζω να φοράω την νέα μου στρατιωτική στολή, παίρνω τα μαλλιά μου σε μια κοτσίδα και φοράω το τελειότατο καπέλο μου.

Κατεβαίνω κάτω προς την κουζίνα οπού εκεί βρισκω τον πατερά μου να μου φτιάχνει το ωραιότατο πρωινό μου. Πάω προς το μέρος του και του δίνω ένα δυνατό φιλί στο μάγουλο.

Ε: Καλημέρα Μπαμπουκα!

Μ: Καλημέρα Πριγκίπισσα. Σου φτιάχνω το αγαπημένο σου, αυγά με μπέικον και ψωμάκι.

Ε: Ευχαριστώ. Λέω με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.

Μου φέρνει το πιάτο μπροστά μου μαζί με ένα χυμό πορτοκαλί και κάθεται και αυτός απέναντι μου. Αρχίζω να τρώω λαίμαργα το πρωινό μου με σκυφτό το κεφάλι ώσπου και η φωνή του με αποσπά.

Μ: Και που λες, είσαι έτοιμη για να πας στο Πανεπιστήμιο σήμερα? Πως νιώθεις?

Ε: Καλά δε συ μπαμπά. Λέω με μπουκωμένο στόμα.

Μ: Καταρχάς μην μιλάς με μπουκωμένο στόμα παιδί μου. Δεύτερον τι εννοείς καλά? Δεν είσαι ενθουσιασμένη? Γιατί μου φαίνεσαι λίγο κάπως.. Εγώ αλλιώς σε περίμενα σήμερα.

Ε: Είμαι!! Να, απλώς αγχώνομαι λίγο και με ενοχλεί το γεγονός ότι θα μένω τις πιο πολλές μέρες εκεί και δεν θα βλεπόμαστε.

Ναι για όσους αναρωτιούνται, είμαι πολύ δεμένη με τον πατερά μου και θα μου λείψει. (Παρεπιμπτωτος τον λένε Γιώργο)

Μ: Σιγά ρε κοριτσάκι μου, αφού θα μιλάμε στο  τηλέφωνο εμείς .Εσύ κοιτά να είσαι συγκεντρωμένη , να υπακούς τους καθηγητές σου, να είσαι ευγενική, να περνάς τα μαθήματα σου και εμείς δεν χανόμαστε! Θέλω να γίνεις η καλύτερη από όλους. Ααα και σου πάει πολύ η στολή. Μου λέει και χαμογελάει.

Ε: Καλά, Καλά! Σταματά να κάνεις σαν υπερπροστατευτική μανά, δεν σου πάει.. Του λέω χαχανίζοντας και μου πετάει ένα κομμάτι από το ψωμί του στην μάπα.

Ε: Πωω πήγε κιόλας 9 η ώρα, πρέπει να ξεκινάω, 10 μας θέλουνε εκεί.

Λέω ξεφυσώντας και σηκώνομαι από το τραπέζι. Παίρνω τα δυο στρατιωτικά σακίδια μου με τα πράγματα μου και κατευθύνομαι προς τον Μπαμπά.

Μ: Έλα να σε φιλήσω και να μου προσέχεις. Σ αγαπάω πολύ πριγκίπισσα

Ε: Και εγώ Μπαμπάκα, θα προσέχω.

Σφαίρα στην καρδιάWhere stories live. Discover now