Yeniden ben geldim;
İyi okumalar~¦
Okuduğu şeylerle kalbi daha hızlı atmaya başladı genç çocuğun. Kağıtta yazan sözleri tekrar tekrar okudu içinden. Sonra birkaç kere de sesli okudu, duramadı. Gözlerini ayıramıyordu bir aşk itirafını barındıran kağıttan.
Acaba yanlış mı geldi? dedi kaşlarını çatarak. Sonra hızlıca başını salladı. Saçmalıyorum, bir kağıt nasıl yanlış gelebilir ki?
Kendi kendine konuşuyordu çünkü böyle bir şey ilk defa başına geliyordu. Resmen bilmediği biri tarafından ağır bir aşk itirafı almıştı. Hem de az önce aşk onu bulmadığı için yakınırken. Acaba rüya mı görüyorum ki? dedi elindeki kağıdı masasının üstüne koyarak. Birazdan uyanacak mıyım ya yoksa?
Tekrardan başını salladı, böyle olmayacaktı. Hızlıca yatağına uzandı ve elini kalbinin üstüne koydu, oldukça hızlı atıyordu. Tavandaki avizeye baktı ve bu sefer onunla konuşmaya başladı.
Bu notun bana geldiği kesin öyle değil mi? diye sordu avizeye. Benim pencereme bırakılmış ve buralarda evler de seyrek olur. O zaman not kesin bana. Peki ya kimden? Kim olduğunu söylememiş ki. Şu anda gizli bir aşığım falan mı var yani? Oof kafam çatlayacak. Sen de hiç yardımcı olmuyorsun be.
Masaya uzanıp kağıdı eline aldı ve bu satırları yazanın kim olduğunu hayal etti. Bir kız olamazdı, çünkü okuduğu yerde herkes onun gay olduğunu bilirdi. Peki nasıl bir erkekti? Kendisinden uzun mu, kısa mı? Zayıf mı, kaslı mı? Duygusal ve hassas mı yoksa duygularını belli etmeyen biri mi? Gözleri ve saçları ne renkti peki? Hem, gözlük takıyor muydu?
Beyninde binlerce soru aynı anda cirit atmaya başlayınca başının sol kısmının zonkladığını hissetti. Zaten yorgundu ama şu an bunu hissetmiyordu. Sadece beyninin fazlasıyla dolu olduğunu hissediyordu ve artık uyumasının gerekli olduğunu düşündü. Saate baktı, 23.14'tü. Normalde uyanık olmazdı bu saatlerde, eğer bu not kafasını karıştırmamış olsaydı tabii.
Yatakta kendini geriye doğru itekledi ve altındaki pikeyi çekip, üstüne örttü. Güzelce uzandı yatağa, yaz gecesiydi bu yüzden başına kadar çekmezdi pikeyi. Ama bu sefer öyle yapmadı, burnunun ucuna kadar getirdi ve ışıkları kapattığı için artık karanlık olan tavanı izledi.
Okumaktan ezberlediği sözü sürekli içinden tekrar ediyordu. Her tekrar edişinde, gözünün önündeki hayali aşığına bir özellik daha ekliyordu. Resme ilgi duysa ne güzel olur, dedi içinden. Sonra başını salladı. Bu satırları yazdığına göre edebiyatı iyi olmalı. O yeterli olabilir.
Parmağıyla tavana hayali bir kalp çizdi. Çabuk mu kapıldım ne? dedi seslice. Belki de birinin amacı tamamen benimle alay etmek falandır. Hemen heyecanlanmamalıyım.
Çizdiği kalbin bir kenarına KS yazdı. Diğer tarafınaysa K yazdı ve yanına da bir soru işareti kondurdu. Adını bilmiyorum sonuçta. diye mırıldandı. Sonra tekrar avizeye döndürdü başını. Doğru, soyadını da bilmiyorum ama aramızda bir şeyler olursa soyadının Kim olacağı kesin, dedi avizesiyle ufak bir kavga ederek.
Biraz daha düşündü. Acaba ona aşık olan kişi neden direkt karşısına çıkıp söylememişti ki? Çirkin olduğu için olabilir miydi? Yoksa işin içine romantizm mi katmak istemişti?
Çok fazla düşündüğünden artık konu farklı yerlere kaymaya başlamıştı. Böyle şeyler neden daha sık başıma gelmiyor ki? Benim gibi birine nasıl herkes aşık olmaz? Bunca yıllık hayatımda ilk defa gizli aşığım oldu. Çok ilginç, diye geçirdi içinden. Sonra kendi yaptığı egosuna kendisi güldü. Boş yapıyorum işte, dedi avizeye. Çok heyecanlandığımda olduğu gibi yine.
Ve o gece, uyuyamadı. Ona bu notu yazan gizli aşığını düşündü. Bazen bunların şaka olabileceği geldi aklına. Vazgeçti sonra, neden olsun ki böyle bir şey dedi. Yatakta dönüp durdu. Yastığı bir yüzüne koydu, bir kafasının altında. Yatakta hem ters yattı hem düz. Ama saatlerce uyuyamadı işte.
Tanışmadan bile beni böyle uykusuz bırakıyorsan birkaç sözünle, dedi telefonunu alıp saatine bakarken. Kim bilir seni tanıdığımda neler yaşarım.
Saat 02.54'ü gösteriyordu ve o hala uyumamıştı. Ne yapacağını bilemeden, öylece uzanıyordu elindeki telefonla. Sonra en yakın arkadaşına yazmaya karar verdi. Umarım Hoseok uyanıktır, diye geçirdi içinden mesajlar bölümüne girerken. Aksi takdirde ben uyandıracağım zaten.
¦
Evet, aslında bölümü bugün atmayacaktım ama @MirDeAy büyük bir tehdit etti ve yayımladım ağdkwğdlwxğwlsp
Umarım iyi gidiyorumdur. Böyle yavaş ilerlesin istiyorum, inşallah güzel şeyler yapabilirim.
Diğer bölümde ufak bir texting bölümü olacak. O kısmı biraz eğlenceli yapmaya çalışacağım, umarım başarabilirim.
Hadi bakalım, görüşürüz 🤘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
now you see me ¦ namjin
FanficŞair çocuk, aşığının evine minik bir aşk notu bırakır. #minific [25.07.19] [27.08.19]