¦
Seokjin:
Her şeyi siktir edinOkul bitmiş olmasına rağmen erkekler tuvaletine kendini kapatmış oturuyordu. Zaten okul 2 saat daha açıktı, burada otursa sıkıntı olmazdı.
Seokjin:
Namjoon bana aşık.Seok:
Yani şair çocuk kesin o mu?Seokjin:
Evet, kesin o.Chimchim:
Nereden anladın Hyung?Seokjin:
Sınıftan çıkarken
Çantasından küçük bir not defteri düştü.
İlk sayfasında 'Seokjin'ime' yazıyordu.
Ciddi ciddi bu yazıyordu.
Ve içi şiirlerle doluydu,
Hem
De
Benim
Hakkımdaydı
HepsiYoon:
OoOoOoOo
Sevgili yaptın hayırlı olsun :::DDDDSeokjin:
Sevgili falan yapmadım YoonYoon:
Külahıma anlat sen onu ;;;]]]]]Seokjin:
Pekala,
Şu anlık yapmadım
Ama ileride sevgilim olmayacağı anlamına gelmez bu ;)Yoon:
İşte benim Hyung'um
:::::PPPPTaetae:
Ne yani?
Çocuk sana aşk şiirleri yazıyordu gizlice ve şimdi de sen mi ona yavşayacaksın biraz biraz?Seokjin:
Tam olarak öyle denemez ama...
Bir şeyler olacak işte.Chimchim:
Onunla sevgili olacağına eminim Hyung!
Sen istediğin şeyi başarırsın.
Sana güveniyorum <3Seokjin:
Teşekkürler Jim.
Şuradaki tek şirin insansın.Taetae:
Üzdü :'(Seok:
Üzdü :'(Yoon:
Sikine takmadı :')Seokjin telefonu kapattı ve yerine gelen moraliyle tuvalet kabininden çıktı. Aynada saçlarına hızlıca şekil verip önce tuvaletten, sonra okuldan çıktı ve otobüse bile binmeden, evine doğru koşmaya başladı.
Neden böyle bir şey yaptığını bilmiyordu, hafif serin olan rüzgarın tenini gıdıklamasını istemişti belki de. Bayır aşağı koşarken araçların sesinin rüzgarın uğultusuna karışmasını duymak istemişti. Son hızda kollarını iki yana açmış, eve doğru o uzun yolu koşarken, aşırı mutlu hissetmişti.
Evinin bahçesine gelip hafifçe gülümsediğinde anahtarı deliğe sokup hızlıca çevirdi ve kendini nihayet evin içerisine atabildi. Büyük bir düşünce seli içine kapılacaktı şimdi, bunu biliyordu ama en azından canının sıkılmayacağını da biliyordu.
Rahat kıyafetlerini giyip işlerini halletti ve koltuğa uzanıp avizeyle konuşmaya başladı. Hemen masasının üzerinde telefon, onun yanında da hazır satılan ballı sütlerden 3 tane vardı. Bir şey düşüneceği zaman hep böyle hazırlık yapardı.
"Baksana." dedi avizeye. "Namjoon çok yakışıklı değil mi ama?"
Biraz gözünün önüne getirdi Namjoon'u ve istemsizce gülümsedi. "O..." dedi hafif üzgünce. "Bana yazdığı şiirler dışında duygularını hiç belli etmeyen biri. Yanına gidip, ben senin bana notlar yazan çocuk olduğunu biliyorum ve sevgili olalım desem ne olur?"
Namjoon'un neden karşısına direkt çıkıp aşkını ilan etmediğini anlayamıyordu. O yakışıklılıkla asla onu reddetmezdi. Ama belki de, önce aşık olması gerektiğini düşünmüştü ki... Olmadığını söyleyemezdi.
"Ona kapılıyorum." dedi avizeye. "Bunu inkar edemem, ona gittikçe daha da çok kapılıyorum. Ama tamamen aşık olduğumu hissedene dek bekleyeceğim. Yine de... Biraz eğlenmekten kimseye zarar gelmez."
Hızlıca yattığı yerden doğruldu ve oturur pozisyona geçip bağdaş kurdu. Avizeye garip bir bakış attı gülümseyerek. Masanın üstündeki sütlerden birine uzandı ve pipeti batırıp yudumlamaya başladı.
"Baksana." dedi avizeye, yudumladığı sütü yutkunurken. "Yarın kampa gideceğiz. Acaba Namjoon'a orada kene gibi yapmışsam nasıl olur? Mesela otobüste yanına otursam ve... Çadırlarımızı aynı yapsam? Yani aynı çadırda kalsak?"
Kurduğu planlarla muzipçe sırıttı. Namjoon'la aynı çadırda kalmak... Şimdiden heyecanlı hissettirmişti. Ama bunu ayarlaması gerekiyordu. Zaten kampla ilgili tüm planlamaları yapan kişi o olduğundan, pek zor olacağını düşünmüyordu.
Yeniden telefonunu eline aldı ve çocuklarla olduğu gruba girip, boş muhabbetlerini böldü.
Tek Sap Seokjin
Seokjin:
Çocuklar
Beni dinleyin birChimchim:
Hayır Hoseok tuvaletteyken hiçbir erkek yanıma yaklaşmadı merak etme.
Evet Hyung?Seokjin:
Yarınki kampta herkes ikili kalacak çadırlarda.
Böyle bir plan yoktu ama ben Namjoon'la kalacağım o yüzden var ;)Yoon:
Yürü dedik, koşmadın uçtun be :DSeok:
Ben tabii ki Jimin'e kalacağımSeokjin:
Evet evet, sizi ayarlayacağım merak etmeyin
Kendimi de Namjoon'la tesadüfen olmuş gibi göstereceğim
Otobüslerde zaten ikili oturuyoruz
Ben otobüse en son gireceğim, o zamana kadar otobüse girenlerin oturacağı yerleri siz ayarlayın ve kimse Namjoon'un yanına oturmasın
Planlar hazır ;]Yoon:
Hyung aynı bensin :D
Ben de Taehyung'u böyle elde etmiştim :PTaetae:
Hayır yalan söylüyor
Ona çıkma teklifi eden bendimSeokjin:
HAYDA SLWĞSİWĞSWŞDLWŞDĞWSŞSeok:
LSXLWPSĞWĞZLWKWLSEŞYoon:
Gülmeyin be
O çıkma teklifi etti ama evlilik teklifini edecek olan benimSeok:
;')Taetae:
?Chimchim:
:/Seokjin:
:::DDDDYoon:
Sikeyim.Seokjin gülerek telefonu kapadı ve kenara koydu. Sütlerini içmeye devam ederek televizyonu açtı ve biraz film izledi. Yarın sabah kampa erkenden çıkılacaktı ve önce okulda buluşacaklardı. O yüzden biraz daha erken yattı ve uyurken, yarın yaşayacağı sahneleri düşünüp durdu.
¦
uWu
Seviyorum sizi 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
now you see me ¦ namjin
أدب الهواةŞair çocuk, aşığının evine minik bir aşk notu bırakır. #minific [25.07.19] [27.08.19]