yuri
otočil jsem se abych se díval na viktora a položil si ruce na jeho ramena.
"všechno v pořádku?" zeptal jsem se a jeho výraz ještě víc znervózněl.
je něco špatně? už se mnou být nechce? proč je tak nervózní?
myšlenky a předsudky mi zamlžily mysl a než jsem si všiml, viktor se odvinul z mého sevření.
teď už to fakt vypadá vážně."yuri."
slzy se mi vrhnuly do očí a skutálely před tím než jsem je stihl odehnat.
"nebreč, prosím. nic se neděje, fakt, vše je naprosto v pořádku." viktor se mě snažil uklidnit a přitáhl si mě zpátky do svého sevření.
"jsi ten nejdůležitější člověk v mém životě."
zašeptal mi u ucha a polkl.
"tak proč jsi tak nervózní?" zeptal jsem se mezi vzlyky a schoval se do jeho objetí ještě víc.
"yuri." odtáhl se a podíval se mi do očí.buď bylo všechno rychle, nebo jsem byl zpomalený, ale z ničehonic klečel předemnou, na jednom koleni, s krabičkou v ruce.
a v další vteřině byla otevřená, odhalující ten nejkrásnější prsten co jsem kdy viděl.
"vezmeš si mě?" pousmál se. ten výraz co odráží očekávání se objevil na jeho tváři a jeho nohy se viditelně začaly maličko třepat. nevím přesně jestli z té zimy nebo nervozity.začal jsem brečet ještě víc a doopravdy začal vzlykat. místo mluvení jsem radši jen zakýval hlavou, a rozhodl jsem se že řeknu ano až budu moct.
"ano? opravdu?" viktor pořád klečel, opravdu překvapen jakoby nečekal že budu souhlasit.
"jo, ano, a pojď sem už." začal jsem se smát a vytáhl jsem ho na nohy abych ho mohl konečně políbit.
ihned se uvolnil a obmotal své ruce kolem mého pasu."teď už mi musíš jen nasadit ten prsten." připomněl jsem mu a on pochopil, ihned vytahujíc prsten z krabičky. prsten mi na ruce opravdu seděl, musím uznat.
přitáhl jsem ho k sobě ještě jednou, zatímco hvězdy zářily a hudba hrála z nejbližší restaurace.——
okeeej, rozhodla jsem se to takhle ukončit. hlavně asi protože česky už vůbec nepíšu a jenom mluvím ?
a taky protože jsem to už tak moc protahovala že můžete vidět jak se změnilo jak píšu. (jako neříkám že píšu dobře, ale je to prostě jiný)
takže doufám že jste se neunudili k smrti a mějte se dobře.
v budoucnosti to i smažu, protože se mi to nechce opravovat a čeština už fakt není jazyk co chci používat.ale ! nějak jsem se rozepsala o makoharu, co je v angličtině tak to možná někdy i vydám?
jul💞
ČTEŠ
cesta snů | victuri
Fanfic[PŘEPISUJE SE ALE MŮŽETE ČÍST] summary: viktor se rozhodne že vezme yuriho na dovolenou po světě.