14

137 12 0
                                    

Seulgi anlatırken joohyun dikkatlice dinler. Ama seulgiyi gördükçe dikkati dağılır bozmamak için kendini zor tutar. Masaya kafasını koyar ve seulgiyi izlemeye başlar.

Seulgi: yaa ama böyle yaparsan çalışamayız beni öpmeye zorluyorsun

Seulgi joohyunu öper. Ve anlatmaya devam eder.

Seulgi: tamam hadi artık odaklanmalıyız sınav haftası yaklaşıyor.

Joohyun: sen anlatırken odaklanmam çok zor. Dudakların çok güzel bakmadan duramıyorum.

Seulgi: yaaa dikkatimi çok dağıtıyosun bak sürekli öpmek istiyorum.

Seulgi joohyunun dudaklarından öperken annesi odaya girer ve onları yakalar. Joohyun hemen öpmeyi bırakıp odadan çıkar fakat seulginin azar işiteceğini düşünerek bırakamaz tekrar döner.

Joohyun: ş-şeyy... Seulgi sadece ders çalışmak istemişti. Onu zorla öptüm. Onun bir suçu yok.

Seulgi ayağa kalkar ve joohyunun elini tutar.

Seulgi: hayır zorla öpmedi. Ben kendi isteğimle öptüm. Anne biz sevgiliyiz ve birbirimizi çok seviyoruz.

Seulginin annesi ne diyeceğini şaşırır donakalır ve bişey diyemez. Ortam biraz sesssizleşir. Biraz zaman sonra

Seulginin annesi: joohyun evden gider misin seulgiyle özel konuşmam lazım

Joohyun : lütfen ona kızmayın gerçekten ben zorladım yemin ederim.

Joohyun seulginin annesinin dahada sinirlendiğini görünce başını öne eğerek evden çıkar.

Joohyun: ahh salak kafam kız ders çalışalım diye çağırdı annesi evdeyken neden öpmeye kalkarsın ki

Joohyun ağlayarak eve gider hemen odasına girer ve kendini kilitler.

Seulginin annesi: yavrum erkek bulamadında kızlara mı yürüyosun. Bari ben evdeyken eve getirme. Ne salaksın.

Seulginin içinden gülme gelir.

Seulginin annesi: gülme! Sinirliyim elimde kalıcaksın. Telefonunu ver bana.

Seulgi : anne telefonumu alma ne olur.

Seulginin annesi: sana 1 ay telefon yasak. Sınıfınıda değişiricem. Hatta okulunu değiştiricem. Biraz odada kalda aklın başına gelsin

Seulgi: ben kötü bişey yapmadım sadece sevdim. Aklım başımda zaten. Ne yaparsan yap ondan asla uzaklaşmam.

Annesi sinirlenip kapıyı çarpar ve kilitler. Seulgi yatağa yatar ve şuan joohyunun nasıl olduğunu düşünmeye başlar onu her düşündüğünde yüzünde tebessüm oluşur.

You Are My Destiny | SEULRENEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin