20

115 11 0
                                    

İrene yalan söylediği için biraz huzursuzdu. jennieyle buluşacağını söyleyince seulginin kıskanıp izin vermeyeceğini düşünmüştü.

İrene jennieyle buluşacağı kafeye gider ve jennieyi beklemeye başlar. Biraz sonra jenniede gelir.

Jennie : eee nasılsın görüşmeyeli

İrene: iyiyim gibi ama değilimde

Jennie : ne oldu anlat bakalım hadi dinliyorum.

İrene: nasıl başlasam bilemedim. Ş-şeyy... Sevgilim var ve annesi bizi yakınken yakaladı sonra beni evden kovdu.

Jennie : ooo ağır olmuş. Kötü bişey dedi mi.

İrene: bana demedi ama onun telefonunu aldı. 1 ay boyunca vermeyecekmiş. Okul dışında görüşemiyoruz.

Jennie : hani sen kimseyi sevemiyodun. Şaşırdım açıkçası.

İrene: sevemememin nedeni başkaymış. Aslında seviyomuşum ama erkekleri değil.

Seulginin fotoğrafını gösterir

Jennie : şuan benle dalga mı geçiyorsun. Bu kız çok güzel nasıl tanıştınız?

İrene: ben okul değiştirdim ya aynı sınıftayız.

Jennie : ooo bide aynı sınıftasınız. Çok iyi. Eee sizinkilerin haberi var mı.

İrene: yok. Öğrenmediler

Jennie :neyse ya üzülme

Hesabı öderler ve çıkarlar.

Jennie : sen onu seviyorsan oda seni seviyorsa aileler engel olamaz ki boşver sen üzülme gel sarılayım sana. Küçücüksün sen yaa az düzgün beslende boyuma yetiş😂.

İrene:yaa boyumla dalga geçmee😅

You Are My Destiny | SEULRENEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin