İrene hastanede birkaç gün dinlendikten sonra tekrar ameliyata alındı. Seulgi günlerce uyumamıştı. Gözleri şişmiş ve mosmor olmuştu. Bu ameliyat son umutlarıydı. Belkide onu son görüşü olacaktı. Bunu düşünmek bile onu perişan ediyordu. 4 saat sonra ameliyat bitti ve doktor dışarıya çıktı. Seulgi aralanan kapının ardından İrene'e bakıyordu. İrene yatakta gözleri kapalı bir şekilde uyuyordu.
Seulgi : İrene nasıl iyileşti mi
Doktor: tümörün bir parçasını almayı başardık ama hala gözetim altında olması lazım. O yüzden bir müddet daha hastanede kalacak.
İrene'in Annesi : yanına gidebilir miyim
Doktor : şuan narkozun etkisiyle baygın. Uyandıktan sonra 5 dakikalığına görebilirsiniz.
İrene'in Annesi : Tamam teşekkür ederiz
Seulgi ve İrene'in annesi birbirlerine sarıldılar. Azda olsa bir umut vardı. Seulgi o küçük ihtimalle bile mutlu olmuştu. O sırada koşarak yeri yanlarına geldi.
Yeri: yetişebildim mi? Aldılar mı ameliyata.
Seulgi : dur soluklan biraz
Seulgi, yeri'ye su verdi sandalyeye oturttu.
Seulgi : tümörün bir kısmı alınmış. Ama daha durumu düzelmemiş. Bir süre daha hastanede kalması lazım.
Yeri : Ahh içeri almadılar mı
Seulgi : şuan baygın. Uyanınca girebilirmişiz.
Yeri : kurtulacak değil mi? Bizi bırakamaz.
Seulgi : tabikide kurtulacak.
O sırada İrene uyanmıştı. Odaya sırayla girdiler. Irene konuşmakta biraz zorlanıyordu. Annesi kızının başını okşadı. Gözünden bir damla yaş süzüldü. "iyi olacaksın sakın endişelenme"
Annesi çıktıktan sonra seulgi odaya girmişti.
Seulgi : nasılsın iyi misin biraz daha
Irene : biraz yorgun hissediyorum
Seulgi : narkozun etkisidir geçer birkaç saate.
Seulgi : Ahh bu lanet tümör neden bende değilde sende çıktı!? Ben seni herşeyden savunurken böyle birşeye müdahale edemiyor olmam içimi yiyor. Günlerdir gözüme uyku girmedi.
Irene : Lütfen öyle söyleme. Sen aynı durumda olsaydın ben kendimi kaybederdim.
Seulgi : Senin böyle görünmene dayanamıyorum
Irene : merak etme düzelicem
Seulgi : Tabikide düzeleceksin. Sakın endişelenme. Hepimiz senin yanındayız.
Irene : seni çok seviyorum
Seulgi : Bende seni çok seviyorum
Seulgi : Artık gitmem lazım Yeri kapıda benim çıkmamı bekliyor.
Irene : tamam görüşürüz
Seulgi odadan çıkar ve Yeri odaya girer.
Yeri : nasılsın
Irene : düne göre daha iyiyim
Yeri: tümörün bir kısmını almışlar.
Irene : evet doktor söyledi.
Yeri : kahvaltıda ne yedin
Irene : ekmek ve çorba
Yeri : yemeklerini aksatma
Irene : tamam
Yeri : doktor fazla yormayın dedi ben çıkıyorum. Uyu dinlen biraz.
Yeri Irene'in üzerine battaniye örtüp odadan çıktı.