ρꪑ#𝟘𝟙

36.9K 242 9
                                    

"Huaarghhh!" Aku menguap luas sambil menggosok wajah beberapa kali. Hah. Kalau orang tengok terus tak berkenan! Huduh! xD

Aku membuka mata perlahan-lahan kerana cahaya matahari yang menyilau. Perit woi perit!

"Auch!" Aku memegang kepala apabila ia tiba-tiba berdenyut. Adoi, mesti sebab banyak minum malam tadi!

Aku bersandar ke kepala katil sambil mengurut perlahan pelipisku. Hah. Menyesal aku minum banyak. Lepas ni taubat dah.

Heh. Ye la tu, lepas tu buat lagikan?

Ting!

Baru dia ingin melelap mata semula, satu mesej masuk.

~Unknown~
Hey, good morning!

Aik? Siapa pula ni? Sudahnya, dia mengerut dahi seribu sebelum menaip di telefon pintarnya.

~Lisa Ariana~
Who?

Akhirnya hanya sepatah itu dijawab.

~Unknown~
It's me Kai! Malam tadi I hantar you balik and at the club, I asked for your number, and you gave it! Not sure if you remembered though!

Kai eh. Em... Kai yang mana satu eh? At the club,he said. Kelab... Semalam... Rumah... Katil?

Erk! Bagaikan kena kejutan elektrik, dia meraba badannnya sendiri. Fuhh. Lega, bajunya semalam masih lengkap di badannya, cuma few buttons baju kemejanya terbuka.

Mungkin dia sendiri yang buka. Kan? Kan? Dahinya berkerut, alis matanya hampir bercantum. Dia membuat muka gerun. Takut kalau lelaki itu melihat tubuhnya yang semakin tembam ni!

Ceh. Ke situ yang dia fikir. Tembam celah mana ntah. Slim jer. Hadoi.

Okay,okay, fokus! Biar dia ingat kembali apa yang berlaku!

✧༺♥༻✧

Selepas pulang daripada pejabat, dia terus menuju ke bar berdekatan. Penatlah woi. Bos asyik goyang kaki saja. Semua kerja dia dan staff lain yang buat.

Kalau ikutkan hati, memang nak saja dia lempar surat resign ke muka bos dia. Tapi memandangkan staff lain turut mengharapkannya, terpaksa dia kuburkan niat suci murninya.

"Whiskey satu! Extra shot!" Ujarnya kepada bartender yang sedang sibuk.

"Nah!" bartender itu meletakkan gelas kaca itu dihadapannya.

Tanpa membuang masa, dia meneguknya seperti minum air masak.

Private Messages [ E - Book ]Where stories live. Discover now