ρꪑ#𝟘𝟚

25.3K 233 13
                                    

Rambutnya yang basah setelah mandi dilap dengan tuala kecil. Kenangan semalam membuatkannya tersenyum bahagia. Lebih-lebih lagi bila dia dapat mencium bibir merah Lisa Ariana yang menawan. Yang paling dia suka, aset gadis itu yang memang hot.

Batinnya mula bangkit apabila dia fikirkan tubuh Lisa Ariana. Tualanya yang tersangkut paras pinggang mendedahkan V-line'nya yang dalam. Dia melepaskan keluhan melihat bahagian bawah pinggangnya. Salahnya juga berimaginasi kotor pagi-pagi seperti ini.

Iphone di tepi bantalnya dicapai. Teringat bahawa dia sudah mendapat nombor telefon Lisa Ariana. Punggungnya dilabuhkan ke birai katil dan mula menaip mesej.

~Kai~
Hey, good morning!
~

My not-yet babe~
Who?

Kai tersengih melihat balasan Lisa Ariana. Mesti masih tak sober ni. Tapi tak nak la pula dia bagi gadis itu lupakannya. Lagi-lagi wajahnya yang handsome af ni!

~Kai~
It's me Kai! Malam tadi I hantar you balik and at the club, I asked for your number, and you gave it! Not sure if you remembered though!

Agak lama juga dia tunggul balasan dari gadis itu. Tapi tak berbalas-balas lagi. Hailah, tengah flashback ke apa? Bosan menunggu, dia berjalan ke walk-in closetnya dan mencapai kemeja hitam dengan seluar slack hitam.

Usai memakai baju, tali pinggang hitam turut dicapainya. Jam yang berbaris dengan pelbagai jenama direnung seketika. Baru tangannya ingin ambil jam Rolex, Iphonenya membunyikan ting tanda notifikasi masuk.

Tanpa berlengah, dia pergi mengambil Iphonenya yang dia letak di atas katil. Senyum mula terukir bila melihat balasan orang yang ditunggunya.

~My not-yet babe~
Oh! I ingat you ada hantar I balik. Tapi I tak ingat pula apa yang jadi lepastu? Care to tell?

Senyuman Kai makin melebar. Fikirannya sudah mula memikirkan idea-idea nakal.

~Kai~
Instead of talking, what if I show you?

Dia merebahkan badannya ke katil dengan senyuman tidak lekang dari bibir. Ada chance lagi tuk dia sentuh Lisa Ariana ni! Matanya langsung tak berkalih dari memandang skrin Iphone yang menunjukkan gadis itu sedang menaip balasan.

✧༺♥༻✧

~Unknown~
Instead of talking, what if I show you?

Show me? Aku kerut dahi. Err, apa-apa jelah.

~Lisa Ariana~
Erm..sure?

Tidak pasti camna nak balas, aku hanya memberikan kata persetujuan dengan sedikit rasa teragak. Rambutku yang serabai, aku betulkan dengan melurut perlahan. Kepala aku masih agak sakit. Pening-pening lalat.

Oh. Save number dia dulu! Tak tahu nak letak camna, dia hanya letak Kai sebagai nama contact lelaki itu.

~Kai~
Then, let's meet up.

Private Messages [ E - Book ]Where stories live. Discover now