Lisa meletakkan dagunya di atas lengannya yang berada elok di meja bar yang didudukkinya. Satu tangan memegang gelas yang mengandungi alkohol. Dia tahu dia kata dia tak nak minum lagi, tapi mungkin tekanan yang dirasakan mendorong dirinya untuk minum minuman yang mampu mengkhayalkan itu.
Lisa tersengih melihat alkohol yang berpusing di dalam gelasnya. Rambutnya yang mula jatuh melindung penglihatannya apabila dia melentokkan kepala dibiarkan begitu saja.
Bartender yang bernama Mark mengeluh. Perempuan ni lagi?Memang nak kena baham dengan dia ni. Walaupun dirinya sedang melayan pelanggan, perempuan itu lebih menarik perhatian matanya. Mujur saja dia seorang yang sudah pro, kalau tidak pasti sudah dia terima komplain mengenai cara dia mencampur minuman.
Sudah saja dia membuat pesanan pelanggannya sekarang, dia menyapu tangannya pada baju kerjanya dan berjalan ke arah tempat perempuan yang seperti sudah mabuk itu. "Cik?"
Bila tiada respon, Mark mencuit lengan perempuan itu. "Cik?" Mark menguatkan suaranya. Maklumlah, mereka berada di kelab malam, bukannya di hutan.
Lisa mengerang. Lebih kepada sakit hati bila lenanya terganggu. Dia cuma terlelap sekejap saja! Itu pun nak ganggu ke!? Nak tak nak, dia mengangkat muka, memandang wajah manusia yang mengganggu dirinya. Matanya dikecilkan, kemudian dikelipkan beberapa kali bila penglihatannya agak kabur.
"Wow. Handsome." Itu yang terpancul keluar dari mulut Lisa. Tapi kemudian dia menjatuhkan semula kepalanya. Handsome ke, hodoh ke, apa yang dia perlu buat? Apa yang patut dia putuskan? Perlu ke dia buat hubungan jarak jauh dengan Kai? Will it work? Will it not? Bagaimana kalau hubungan itu tak menjadi? What if one of them cheated?
Mark memerhati sekeliling. Nampaknya, lelaki yang bersama dengan perempuan ini waktu itu, tiada di sini. Jam di pergelangan tangan dikerling. Shiftnya sudah hampir nak habis. Mm.. Ada chance.
Memastikan tiada yang merenung perempuan itu, Mark beredar dari situ untuk menukar pakaian. Setelah dia kembali, senyuman sinisnya kelihatan di wajahnya yang kacak. Lega dirasakan bila perempuan itu masih berada di posisi yang sama. And, yang paling penting, tiada orang yang mengacaunya!
"Come with me." Hmm. Geram dia lihat figura seksi Lisa.
Bila Lisa hanya menurut dengan tubuh yang terhuyung hayang, Mark memaut tubuh itu dan brrjalan keluar dari kelab malam itu. Bila dia rasa tak sabar dengan langkah Lisa yang lambat, Mark mengangkat tubuh Lisa dan dibawa ke parking lot.
"Kai..." Lisa mengeluh. Pautan pada leher lelaki yang disangka Kai, dieratkan.
"Too bad, I'll be tasting you first." Hati Mark tersentak sedikit bila mendengarkan nama lelaki lain yang meniti di bibir perempuan itu. Namun, langkah kakinya langsung tak terhenti.
Sampai sahaja di tempat di mana keretanya diparking, Mark membuka pintu kereta dan masuk ke dalam tempat duduk penumpang di belakang. Dengan mata yang mati, Mark membuka kancing baju sendiri. Dikuak luas bajunya menampakkan tubuhnya yang berotot tanda dia menjaga tubuhnya selama ini.
Perempuan yang menggeliat kecil itu dipandang. Dari wajah cantik itu turun ke dada gebu itu lalu ke paha seksi perempuan itu.
Mark tersenyum sinis dan mula melakukan hal yang tidak elok terhadap gadis merangkap mangsanya malam itu. Setelah untuk berapa seketika berdebat dengan diri sendiri, dia akhirnya memutuskan untuk melakukan hal yang ringan-ringan sahaja.
Lepas itu, mangsanya pengsan tidak sedarkan diri.
✧༺♥༻✧
"Hmm... Good morning world." Lisa menggeliat. Senyuman terukir di bibir. Tak tahulah realiti atau mimpi, tapi semalam dia kena fingers-fucked dengan Kai. Dahinya berkerut bila bahagian bawah pinggangnya terasa sejuk.
Ya, dia masih lagi mengenakan baju semalam, tetapi why bawah sana rasa kosong?
Lisa mula bangun, I mean duduk, dalam skirtnya diintai. Bulat matanya melihat pantiesnya tiada. No way!
Vote
Komen
See you~
YOU ARE READING
Private Messages [ E - Book ]
RomanceEBOOK IS RELEASED! 🔞 [Mature Content] PM to get it! Bertemu di sebuah kelab malam. Si jejaka tertarik dengan gadis jelita yang ditatapnya. (cewaah) Nombor telefon cuba didapatkan. Okay! Success! Tapi, si gadis tengah mabuk, ingatkah dia akan si...