Kai 😘 :
Hey cupcake. ✓✓
You dah buat decision ke?✓✓
I tengah packing untuk malam ni.✓✓
Kalau you buat decision untuk jalinkan long distance relationship dengan I, Please datang airport malam ni.✓✓
Kalau tak, I akan faham sendiri yang you tak nak.✓✓Lisa tersenyum melihat mesej yang bertalu-talu masuk ke dalam telefon pintarnya. Kai.. of course I want it.
Baru jarinya ingin menaip untuk memberi balasan kepada mesej Kai, ada satu nombor yang tidak dia kenali menghantarnya beberapa mesej. Dia kerutkan dahi sebelum membuka chat tersebut tanpa membalas mesej Kai dahulu.
Unknown Number :
*Sent 2 media.*✓✓
How? ✓✓
Nafas Lisa seakan terhenti melihat gambar dirinya sendiri di skrin telefonnya. Dua-dua gambar yang tidak senonoh! Satu gambar mengandungi dirinya yang menampakkan dua dadanya. Satu lagi di mana pussynya dapat dilihat dengan jelas sebab dia terkankang.
Lisa mula panik. What..what the hell?
Dia cuba zoom gambar tersebut, cuba melihat siapa yang mencium lehernya dari arah belakang.This man!!! Ini bartender yang sediakan dia minuman malam tadi! No way! Mimpi yang dia sangka bukan mimpi!? Tapi realiti? Tapi bukan dengan Kai, tetapi lelaki ini!?
Dengan jari terketar Lisa menaip,
Lisa :
Delete that right now!✓✓
Peluh dingin mula terbit di dahinya walaupun ruang biliknya sungguh sejuk. Berkali-kali dia melihat semula gambar yang dihantar lelaki itu, cuba mengesahkan bahawa itu adalah dirinya. Bukan edit semata-mata.
Unknown Number :
Eh? Easily just like that?✓✓
😏✓✓Lisa mula bangun dari katilnya, sakit kepala yang menyerang langsung tidak dia ambil kisah lagi, dia berjalan ke sana ke mari sambil meraup rambutnya yang terjuntai ke atas berkali-kali.
Lisa :
Okay... What do you want?✓✓
I'll do anything, so delete those!✓✓Mark yang berada di talian sebelah sana tersenyum sinis. Nampaknya, semua respon yang diberi gadis itu persis dengan sangkaannya.
Unknown Number :
A date. Tonight.✓✓
Tonight?! But!! Dia kena pergi airport untuk mengucapkan selamat tinggal dan menyatakan keputusan muktamadnya! Lisa duduk di birai katil. Dahi dipegang. Sakit kepala otaknya memikirkan apa yang patut dia buat.Lisa :
And if I refuse?✓✓
Unknown Number :
Pics you akan I share ke kawan-kawan I. ✓✓
Oh and fyi, they all are useless scumbags. ✓✓
I pasti diorang suka dengan gadis fresh macam you.✓✓
YOU ARE READING
Private Messages [ E - Book ]
RomansaEBOOK IS RELEASED! 🔞 [Mature Content] PM to get it! Bertemu di sebuah kelab malam. Si jejaka tertarik dengan gadis jelita yang ditatapnya. (cewaah) Nombor telefon cuba didapatkan. Okay! Success! Tapi, si gadis tengah mabuk, ingatkah dia akan si...