"Hello." Telefon dilekapkan pada telinga. Wajah merah Lisa dikerling sekilas. Malulah tu. Senyuman senget terbit mengingatkan panties gadis itu ada di dalam kocek seluarnya. Mmm... Siap you cupcake. Ada ke patut nak reject dia hanya sebab mamat yang pervert tu.
"Tak ada angin, tak ribut, tiba-tiba saja kau call aku. Pasal apa?" Suara seorang wanita kedengaran.
"Hmm. Mana taknya, dah orang tu dah kahwin. Femes pulak tu. Hmm." Balas Kai.
"Straight to the point boleh tak? Aku busy sikit ni, nak kena pergi office suami aku."
"Hmmmm. Okeylah. Aku nak tanya, kau masih buat ke..kerja-kerja hacking ni?" Kai lilaukan mata. Okay, line clear. Mesti tak akan orang nampak memandangkan mereka di tempat yang tersorok. Lagipun memang tak ada orang sangat di situ.
"Umm. Sejak kahwin ni, aku dah berhenti sebenarnya. Tapi aku masih uruskan company agents aku."
"Oh ye ke? Nak minta tolong sikit boleh? Ni melibatkan maruah seorang gadis... Yang special buat aku." Seiring itu, Kai bangun dan duduk di sebelah Lisa yang masih merah mukanya. Setelah memastikan tiada orang atau waiter yang mengganggu, Kai mula menyentuh paha Lisa.
Dia tidak gerakkan, hanya letak di paha itu.
"How can I help you then?"
"Hack telefon seseorang. I need you to delete every pictures in his phone. For information, I'll provide it later."
"Alright. Whenever you're ready."
Talian diputuskan. Jarinya mula bergerak.
"What's wrong?" Tanya Kai dengan sengaja.
"Kai..."
"You lucky tau sebab mamat tu tak buat apa-apa pada you."
"Kalau dia buat apa-apa... You dah tak nak I ke?"
"Nonsense. Kalau dia berani buat apa-apa dekat cupcake I ni, I akan pastikan dia takkan lepas!" Melihatkan muka Lisa yang masih ragu-ragu, Kai menyambung. "Cupcake.. Tak kisahlah you virgin ke tak, I suka you sebab you ialah Lisa Ariana. I'm very open minded. Tapi, kalau virgin you diambil secara paksaan macam tu, siapa yang suka? That's what I mean... I'm just worried for you."
Jujur dia katakan, kalau dia ketemu dengan jantan tak guna itu, akan dia belasah hingga terkulai layu! Bagaimana lelaki seperti itu wujud!? Mengambil kesempatan di atas diri seorang gadis yang bukan dalam minda sedarnya.
Cemburu? Dia cemburu. Tetapi hatinya lebih sakit mengingatkan jantan tak guna itu yang mengugut cupcakenya! Dia ni gambar selfie girlfriend sendiri pun tak ada tau! Jantan tu pula? Senang-senang saja ada nudes gadis miliknya ini!
Sudahlah ambil tanpa kebenaran. Kenyanglah jantan tu tengok tubuh cupcakenya yang seksi ini. Eii. Lainlah kalau diorang tu saling menyukai! Saling rela!
Tapi kejap! Kalau diorang rela, maknanya Lisa takkan naklah jadi girlfriend kau, Kai ooii.
Ye tak ya.
"Thanks... Kai." Lisa terharu.
"Now... Cuba untuk tidak being too loud, okay baby?" Matanya langsung tak berkelip memandang wajah sisi Lisa yang menahan suara itu. Cantik. Cantik sangat. Muka merah itu sungguh cantik pada pandangan matanya.
Kai 'menyeksa' tubuh itu dengan jari jemarinya yang panjang. Setelah beberapa minit, dia hentikan perbuatannya dan membiarkan Lisa mengambil nafas.
"Kai... Can you take my virginity?" Ucap Lisa tiba-tiba.
Kai terkaku. Dia yang sedang ralit menjilat hujung jari sendiri terhenti. Wajah merah dengan mata berair itu dipandang buat seketika.
"I..."
[Spicy scenes in e-book]
YOU ARE READING
Private Messages [ E - Book ]
RomanceEBOOK IS RELEASED! 🔞 [Mature Content] PM to get it! Bertemu di sebuah kelab malam. Si jejaka tertarik dengan gadis jelita yang ditatapnya. (cewaah) Nombor telefon cuba didapatkan. Okay! Success! Tapi, si gadis tengah mabuk, ingatkah dia akan si...