ρꪑ#𝟘𝟝

22.3K 198 18
                                    

Dengan penuh berhati-hati Kai meletakkan tubuh seksi Lisa ke dalam bathtub yang sudah dia sediakan semasa dia membersihkan tubuh itu dari...

Dia turut melompat masuk ke dalam bathtub. Membiarkan Lisa bersandar pada dadanya.

Kai mula mengusik tubuh itu. Namun, dia pula yang tergoda sendiri.

"Shit. Pumpkins." Kai mendongak kepalanya ke atas bila jari Lisa menyentuh tubuhnya.

"No...no..no!" Bagaikan tersedar dari alam mimpi, Kai menyambar laju tangan Lisa yang ingin memberinya kenikmatan. Kai mengeluh bila melihat riak muka Lisa yang seakan terkejut bila dia menghalang gadis itu.

"Let's get out of here first."

Lisa terpinga-pinga bila Kai meninggalkannya seorang diri di dalam bathtub. Apa yang dia buat salah?

✧༺♥༻✧

Lisa yang baru keluar dari bilik mandi bersama bathrobe yang tersarung melihat Kai yang sudah memegang kepala sendiri di katil miliknya.

"God. Pumpkins. I'm sorry." Kai terus bangkit dan bergerak ke arah Lisa. Lengan Lisa dipegang. Kai menelan air liurnya bila wajah cantik itu seakan sedih dan kecewa dengannya.

"Come here." Kai menarik tubuh itu ke dalam pelukannya. Bila Lisa tak memberi respon kepada sentuhannya, dia makin mengeratkan pelukan. Rambut basah Lisa diciumnya lembut. Kai membawa mereka ke katil dan didudukkan Lisa ke atas ribanya.

"Bukannya I tak nak bagi you pleasure I, pumpkin. Tapi, I takut I tak tahan." Kai cuba mencari reaksi dari wajah cantik itu. Pipi Lisa dielus lembut apabila akhirnya mata bersinar itu memandang dirinya.

"Kan I dah kata-"

"No, pumpkin. I tak boleh be inside of you." Potong Kai laju.

Lisa mengerutkan dahinya. Makin tak dia faham dengan apa yang sedang dialami lelaki ini.

"Okay.. so, here's the problem. I tak nak you terikat dengan I. I tak nak biarkan you tergantung."

"I tak..faham." Lisa cuba turun dari riba Kai, tapi pegangan lelaki itu terlalu erat.

"No.. listen first. I terpaksa pergi ke Australia atas urusan kerja. For 6 months. You understand now? I tak boleh have sex with you and then poof! I'm gone for 6 months."

Lisa diam. Cuba mengolah semula ayat lelaki itu di dalam kepalanya. "Bila you gerak?" Setelah beberapa saat, Lisa bertanya. Perlahan saja nadanya. Mereka baru berjumpa, lelaki ini sudah ingin pergi meninggalkannya?

Kai mengeluh lemah. "Tomorrow night."

Lisa terkejut mendengarkannya. "That's so soon!" Sekali lagi dia ingin lepas dari pegangan Kai, tapi of course lah lelaki itu mengeratkan pegangannya.

"Kai.. we don't have much times together. I.." Lisa termati ayat. Tak tahu apa yang ingin dikatakan.

"I know pumpkin. I know. So here's the suggestion. Kalau you sudi nak jalinkan hubungan jarak jauh dengan I, dan sanggup tunggu I, I akan sanggup tunggu you jugak. But if, you tak nak.." Kai menelan air liur sebelum menyambung. "If you tak nak, I guess.. that's the end of us."

Kai ingin mengetawakan dirinya sendiri. The end? Mereka belum start apa-apa pun lagi.

"That's why pumpkin, I'll give you some time to think. Take your time, and I'm ready to hear it."

...

Done done~
Terabur sikit kah³.
Sila vote~

Private Messages [ E - Book ]Where stories live. Discover now