ρꪑ#𝟘𝟜

27K 268 11
                                    

Lisa menggigit bibirnya perlahan mengingat kejadian yang berlaku kepadanya. Bagaimana jari lelaki itu yang work like a wonder! Belum lagi jari itu menyentuh dalamannya. What will happen, I'm wondering?

Kata Kai, "Next time, I akan buat lebih lagi. So sabar, ye dear?"

Tak tahulah dia yang gelojoh ataupun lelaki itu seorang yang mampu bersabar.

Mati-mati dia ingat dia dah hilang virginnya masa dia mabuk. Rupanya Kai hanya mempermainkannya. Teringat pula dia bagaimana Kai memberinya senyuman senget dan gelak tawa kecil kepadanya apabila lelaki itu menyatakan dia tak buat lebih-lebih, just some touchings.

Apalagi? Merahlah muka putih gebunya ni! Dia bukannya mabuk! Dia sober dan semuanya jelas di ingatannya! Malu pula bila dia terkenangkan dia praktikali merayu pada Kai supaya menyentuhnya.

~Kai~
Hey pumpkins! Sleep yet?

Terus hilang segala ingatannya pada peristiwa dalam kereta tadi bila bunyi notifikasi masuk. Tersenyum lebar dia membaca mesej Kai. Pumpkins? Sejak bila dia jadi pumpkins ni!?

~Lisa~
No... I keep thinking of you..

Sengaja dia memberi balasan yang sedikit nakal sebab lelaki ini suka mengusik dan memalukan dirinya. Lagi-lagi, suka buat dia merayu.

~Kai~
Cupcake.. jangan buat I menyesal hantar you balik rumah awal malam ni.

Lisa tergelak. Cupcake pula? Amboi.. macam-macam nickname dia kasi.

~Lisa~
Your fingers make me shiver.. but in a good way.

Ingin mengusik lagi, dia kasi ayat horny sikit.

~Kai~
Cupcake... Jangan buat I lepaskan beast dalam diri I malam ni. Nanti you jugak yang tak boleh berjalan.

Lisa mengetap bibirnya. Menahan senyum dan malu. Tak tahu nak bagi balasan camna, dia hanya mampu mengucapkan selamat malam.

~Lisa~
Erm.. good night handsome.

~Kai~
Wow! Lepas you buat I hard, you nak pergi lari? Siap you next time kita jumpa.

Lisa tergelak. Dia terus menggulingkan badannya ke kanan kiri. Dengan perasaan gembira, dia melelapkan matanya.

✧༺♥༻✧

~Lisa~
Good morning, Kai!
What are you doing?
Kai?
Are you mad?
Kai?

Lisa membuat muka cemberut bila lelaki itu hanya seen mesejnya. Marahkah lelaki itu padanya kerana mengusik?

Sedang dia berfikir, terdengar pintu utama dibuka oleh seseorang. Seingatnya dia tak pernah bagi passwordnya pada sesiapa! Lisa mula panik. Matanya melilau mencari senjata untuk pertahankan diri. Lampu meja dan batang vacum diambil.

Dengan keberanian 10% dalam diri, dia melangkah secara perlahan untuk mencari tahu siapakah yang menceroboh rumahnya. Bila kakinya jejak ruang tamu, tiada siapa yang ada. Dia makin takut. Dia juga takut hendak ambil telefonnya di bilik.

Bila seseorang tiba-tiba melingkar lengannya dari arah belakang, dia rasa ingin menjerit dengan kuat, habis lampu meja dan batang vacum terjatuh ke lantai tapi niatnya untuk menjerit terhenti bila terdengar nada lembut di telinganya.

"Cupcake.."

"Kai! You buat I terkejutlah!" Lisa menampar lengan lelaki itu di perutnya.

"Sorry baby. You lupa ke you kasi password kat I? Hmm?"

Lisa mengangguk. Ya tak ye.. camna dia boleh lupa ni.

Sempat Kai mengerling baju tidur seksi yang dikenakan Lisa. Gadis itu mengenakan lingerie yang sangat seksi! Hingga boleh nampak semuanya!

Ah... This is going to be hard.

Lisa terdiam untuk seketika dengan muka yang merah. "You're gonna pay for what you've done to me." Bisik Kai di telinga kecil itu dan dia gigit lembut telinga itu.

.
.
.

"Too late to feel shy, pumpkin. Now.. let's get you clean." Kai kembali senyum senget. Misi membersihkan tubuh seksi ini!

-vote ya-

Private Messages [ E - Book ]Where stories live. Discover now