-Ce dracu se întampla?! Omule ai probleme cu capul! Sora mea e bine? Dacă i-ai făcut ceva te omor cu mâna mea!
-E bine ho, ce puteam să îi fac unui copil de 7 ani?
-Să îl omorî nu stiu.
-Eu nu sunt așa...
-Dar cu mine ce ai de gând să faci?
-Nu stiu, nu m-am gandit poate stii tu, și se întoarce la mine și îmi zambeste. Din reflex eu zambesc când sunt panicată și nu vroiam să îi arată asta așa că i-am dat o palma.
-Uitate la drum!
-Îmi dai ordine?
-Da
Ok asta nu ar fii trebuit să spun. Se întinde pe scaun pune o mână pe volan și una o scoate pe geam.
-Draga mea, aici nu tu esti șefa. Și eu sunt.
-A deci este femeie să stii ca ai față de femeie. Și încep să îi zambesc.
-Mai vedem noi dacă mai zici asta când ajungem acasă. Și respira foarte greu. Ceea ce ma face să îmi fie foarte frică.
-Auzi... Imi pare rau dar nu inteleg ce vrei de la mine...
-Hai lasa scuzele astea. Ca nu ma impresionezi.
Ma întind și eu pe scaun și zis incet
-E să imi bag eu pula in mă-ta.
El începe să se uite în oglindă la mine. Dandu-mi seama că m-a auzit.
Era noapte și în bord arată că e ora 3 dimineața.
-Auzi dar...
Și ma întrerupe cu un semn al mâinii.
Era clar nu mai aveam ce să fac decât să sar masina. Mașina era una nouă cu încuietor la uși doar în bord. Și nu era pasat stiam se la tata. Am tras de ușa și nici nu am apucat să o deschid măcar puțin ca a apăsat pe acel buton. M-am uitat la el dar figura lui era una plictisită.
Se făcuse ora 3 și ceva și noi tot nu ajungem. Cam m-am gandit hai să îl fac să facă accident. Dar mai în tai trebuia să ma dau bine pe lângă el. Imi pun mâinile pe scaunul lui și:
-Stii scuze ca sunt destul de nesimtita dar intelegema și pe mine...
-Dacă ai se gând să imi faci ceva oricum am ajuns. Ma uit stânga dreapta și vad o casă mare din beton cu probabil mai mult de 10-12 etaje.
-Ce drq... Asta e casa ta? Ca parca e închisoare. Și una foarte mare.
-Aha bine, dă te jos, și deschide masina.
Primul meu instinct a fost să fug dar nu aveam unde așa ca am lasat-o așa.
Intram în casa aceea și ne întâmpină un barbat de data asta.
- O Mihai ai ajuns și tu în sfârșit.
-Te chema Mihai?
-Da după cum ai auzit așa ma cheamă.
El este Alex.
-Oricum stiu cum te cheamă, imi zice Alex.
Hai sus intr-o camera zice Mihai și ma bruscheaza pe scări. Nu zic nimic deșii chiar ma duruse destul de tare. Mergem pe la penultimul etaj și intram intr-o camera. Era doar un pat de două persoane.
-Eu dorm in pat dacă nu vrei sa dormi cu mine dormi unde vrei, zice Mihai cere deja era mort de somn.
-Prefer sa dorm pe jos, îi zic eu.
-Pai ce te rețin eu? Culcate! Vrei sa iei dau ceva sa te imbraci?
-Da ar fii foarte dragut din partea ta.
Se duce la șifonier și îl deschide. Imi da un hanorac și niște pantaloni de trening care imi erau foarte largi mai ales ca eu aveam pe undeva la 1.65 și el 1.90.M-am dus sa ma schimb mi-am făcut un dus și m-am culcat pe jos. Imi făcusem o improvizație de pat.
CITEȘTI
Rapita
Teen FictionAceasta este o poveste despre o fată de 15 ani care a fost rapita după ce mama ei avea o aventură cu alt bărbat. După cum spun criticii de pe aceasta platforma , o comedie pură , dar și dramatică.