El vine la mine din începe să ma dea pe mâna cu aceea crema. Da într-adevăr nu ma mai durau dar puteam face asta și singura. După ce mi-a dat mâinile a luat miște folie de plastic și mi-a înfășurat în jurul mâinile.
-Pentru ce e nevoie de folie?
-Pai ori trebuie să stai sa se usuce ori să pui ceva peste. Și nu stai tu dezbrăcată lângă mine.
-Asa e.
Imi da și rănile de pe picioare și după pe spate.
-Iti poti da tricoul joc. Ca prin material eu nu pot să te dau.
-Ok
Spun eu nu frica în glas.
-Nu are de ce s-a iei fie rușine de mine. Până la urmă nu esti singura fata pe care am vazut-o dezvracata.
Imi dau tricoul jos dar aveam bustiera pe mine asa ca era ok. Deșii aveam rănie și pe sub ea.
-Și imitatia asta se sutien nu o dai jos?
-Nu multumesc.
-Bine.
Când a atins aces pensula de spatele meu am inceput sa tremur instant. Eu de la frica tremur. Prima dată am descoperit asta în clasa a 4a. O colega de a mea ridicase fusta unei fete de a 11 și fratele ei a venit la mine. Pentru ca m-a confundat. Atunci a fost prima oară când am mai tremurat.
-Poti sa nu mai trenuri?
-Incerc.
-Dar nu iti fac nimic ce tremuri asa?
-Asa fac eu când... Imi e frica...
-Aha am înțeles.
M-a dat pe spate cu crema deșii din când în când m-ai tresaream. Eram învelită toată în folie. Am luat tricoul pe mine și m-am pus în pat.
Pe la miezul nopții Dragoș zice.
-Ioana? Ioana?
-Da.
-Ai auzit?
-Ce sa aud?
De pe culoar s-a auzit Mihai:
-Ioana esti aici?
M-am uitat spre Dragoș și m-am băgat în brațele lui sprand ca Mihai sa nu verifice camera asta. Pur și simplu nu prea aveam ce sa fac. Orice faceam tot nu ieșea bine.
Mihai a intrat în camera și l-a găsit pe Dragoș dormind și eu eram lângă el dar avea pătura pusă și nu ma vedeam. Mi-a venit să stranut și m-am mișcat. Am scos din greșeală un picior afara din pătura. Cineva m-a prins de picior și m-a tras afara. Era Mihai.
-E uite pe cine aveam aici. Ioana!
M-a ridicat în picioare și m-a împins afara din camera unde era Liviu. Care m-a injectat cu ceva. Și am adormit.
CITEȘTI
Rapita
Novela JuvenilAceasta este o poveste despre o fată de 15 ani care a fost rapita după ce mama ei avea o aventură cu alt bărbat. După cum spun criticii de pe aceasta platforma , o comedie pură , dar și dramatică.