M-am trezit de dată sta înaintea lui. El dormea și am zis ca ma duc să beau un pahar de apă. După mi-a trecut prin cap ca ce ar fii să îi torn ala în cap. Dar normal ca nu faceam asta de după bătaia de aseară. Încă aveam urmele palmelor lui pe fata. M-am uitat la telefonul lui cât e ceasul era 12 și ceva. Și tot îl suna cineva și îi spunea să vină nu stiu unde urgent. M-am dus la el și cu o voce din aia super linistitoare.
-Trezeste-te te suna cineva de ceva timp.
El deschide ochii și de uita la mine amenințător.
Ti-am zis eu să ma trezești?
-Pai da dar...
Înainte să pot eu termină ce am de spus imi smulge telefonul din mână și răspunde.
-Alo! Ce dracu mai vrei la ora asta? Eu stateam pe pat lângă el și imi face semn să plec și imi arată ușa. Am ieșit din camera. Și am stat pe culoar. Nu stateam să ascult el ce zice. Pentru ca pe culoar erau camere de filmat. Ma jucam cu unghiile. După ceva timp iese el din camera și imi face semn să vin. Deja imi era frica.
-Scuze ca am țipat la tine, totuși bine ca m-ai trezit.
-Nu e nimic imi pare rau...
Ma opresc pentru ca vad ca își da ochii peste cap.
-Nu iti mai cere scuze pentru ceva ce ai fost pedepsită deja.
-ok... Îi zis și rămân să ma uit la el așteptând să zică ceva de genul "nu sunt așa violent tot timpul " Dar nu.
-Ce astepti sa zic ca imi pare rau? Pai sa stii ca nu imi pare. Tu crezi ca eu sunt așa bătaia de joc a oricui? Și se apropie de mine dar ma dau în spate și ma lipesc de ușa.
-Ce ușor te sperii, zice el și începe să râdă. Hai azi ai liber poti sa faci ce vrei. Bine aproape ce vrei.
-Ok. Pot să te intreb ceva?
-Nu, a fost un nu foarte categoric și sigur. Eu sunt cel care pune întrebări nu tu!
Se duce la cuier și își ia pachetul de țigări din buzunar. Of ce aș fuma și la eu o tigara dar nu vreau sa ii cer. Își ia scrumiera și își aprinde o tigara.
-Stii care e faza. Mama ta imi distruge mie familia. Așa că Io distrug și eu pe a ei.
-De acord, zic eu.
-Ce crezi ca o să ai viața ușoară cu mine? Neh.
-Pari tu așa dur dar nu esti.
O fuck nu ar fii trebuit să zic asta.
-iauzi nu sunt dur... Haha. Lasa ca o să fiu.
-Nu e nevoie,zic eu așa foarte dragut și îi i-au o tigara din pachet și după mi-o aprind
-Fumezi?
-Nu ti se pare. Of nu ar mai trebuii sa il i-au la misto.
-Și mie o sa mi se pară ca patesti ca aseara.
-Da ce crezi ma ca imi e frica de tine? Numai lasii dau în fete!
Am terminat tigara și ma asteptam sa ma pornească dar nu a facut-o și mi-a întins pachetul.
-E ok nu mai vreau, își mai ia o tigara dar după două fumuri o lasa și se ridică.
-Esti ok? Îl intreb eu când îl văd ca încuie ușa.
-De ce nu aș fii. Cred ca tu nu o sa mai fii în regulă în următoarele minute
CITEȘTI
Rapita
Teen FictionAceasta este o poveste despre o fată de 15 ani care a fost rapita după ce mama ei avea o aventură cu alt bărbat. După cum spun criticii de pe aceasta platforma , o comedie pură , dar și dramatică.