capitolul 10

540 12 0
                                    

După încă cam 1 ora de condus am ajuns în fața unei case destul de mari.  Nu mai mare decât a lui Mihai. Dar era oricum mare.
Masina se oprește și Liviu  m-a trage afara din mașină.
-Ma doare dobitocule.
-Cum mi-ai spus?
M-a prins de par și mi-a dat o palma pe spate. Am ineceput instant să plâng. Era mult mai puternic decât Mihai. Părea că nici nu a vrut să dea tare. Intram în curte și el suna pe cineva.
-Alo, vin-o să o iei.
Și închide. 
-Deci puticanie să te puna mama dracului să fugi undeva. Ce bătaia și tortură pe care o să o primesti de la Marius e de mii de ori mai dureroasă decât palma asta pe care ti-am dat-o eu. Și ai început să plangi. Ai înțeles?
-D_da, spun eu printre lacrimi.
El pleca și rămân singura pe o cărare spre casa lui.
M-a așez în jos și asteptam sa vina. Am vazut cum s-a deschis ușa casei și a ieșit o silueta.
A ajuns în dreptul meu și eu m-am ridicat. Si-a pornit degetele și mi-a spus:
-Eu sunt Dragos, încântat! Și întinde mâna la mine.
-I_ioana.
-Bun hai să mergem in casa.
Mi-a pus mana pe lângă gât. Și mi-a atins lovitura. M-am tras de lângă el.
-Oricum nu ai unde să pleci! Deci nu mai încerca să fugi. Ca așa o să ai probleme.
-Dar... Spun eu și se oprește în fața mea.
-Dar ce? Și își ridică sprâncenele. Era blond și înalt cu ochii un galben maroniu.
-Ma doare spatele.
-De ce?
-Din cauza prietenului tai...
-Da bine ,bine hai o dată.
Am intrat în casa și m-am asezat cu el pe canapea. Avea un televizor mare.
A intrat pe Netflix și a început să se uite la un film cu ceva animal.
Nu era tradus și era în spaniolă. Așa că nu intelegeam nimic. Nu știam ce să fac așa că m-am uitat și eu.
După ce a terminat filmul s-a ridicat și și-a luat un pahar de apă și să așezat înapoi în pe canapea. Eu stateam intr-un colț și el în celălalt.
-Pot și eu să ma duc să imi pun apă.
-Ia vezi poti?
Offf asta zicea și mama ce ma mai enerva. M-am ridicat de lângă el și m-am dus să imi iau apă. Avea o bucatarie foarte modernă. Puteai să selectezi Temperatura apei. Nu am știut la cât să o selectez așa că am apăsat pe 35.Tinand cont că afara mureai de cald. Am luat o gură și după am scuipat. Era prea caldă.
-Vezi ca e cam caldă la 35 de grade. Zice el râzând.
Am setectat vreo 10 grade. Era cam rece pentru mine. Dar era ok.
M-am intors la el și caută alt film.
-Du-te și fa niște popcorn. Vezi că e în dulap.
Erau cred ca 20 de dulapuri dar nu l-am mai întrebat care. Am căutat și după cam al 3 le-a dulap deschis le-am găsit.
Doamne omul asta avea o sută de arome diferite. Pepene, ardei, miere, ce naiba. Am luat o pungă cu sare și am bagat-o la microunde. Am scos pungă am pus popcornul intr-un castron din plastic și i-am dat.
-Mersi. Uite pentru asta nu o să iti fac nimic azi.
-Multumesc, cred...
-Ce crezi?
-A nimic. Lasă.
-Ai ceva de spus sau oboseala.
-Probabil oboseala.
-Pai du-te și culcate.
Și imi face semn spre etaj. Unde se vedea o ușă deschisă.
-Ok dar cu ce ma imbrac?
-Vezi ca am eu niște haine în șifonier. Ia și tu ceva de acolo. Oricum doar eu te vad aici.
-Bine. Noapte buna.
Am plecat și m-am dus în camera. Am deschis sifonierul și am luat de acolo un tricou și niște pantaloni. Arătam ca un boschetar în ele și imi era foame. Dar m-am culcat. Nu m-ai vroiam să stau în preajma lui. Deșii nu imi făcuse nimic ma speria. M-am întins în pat și am adormit.

Rapita Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum