Prima zii

754 11 0
                                    

Ma trezesc din cauza somnului. Aveam o pătura pe mine. Deșii puteam sa jur ca eu nu mi-am luat una. Mihai tocmai ce se îmbracă. Ce bine m-am trezit. Era cu spatele la mine dar totuși se vedea ca era bine făcut.
El a luat un bilețel a scris ceva pe el și la lăsat pe masa. Am așteptat să plece din camera. A lăsat ușa despuiată prostul. M-am uitat ce scria pe bilețel
"Ai văzut cât de mare e clădirea da? Ai pe unde să faci curat.  Eu vin seara târziu sau maine. Esti singura. Dacă nu găsesc totul luna o încurci. Și cu plăcere pentru pătura. Ca nu eu tremurat aseara ca imi e frig"
Off bine ca nici aici nu scap de treabă. Ma duc în baie i-au o matura și matur tot coridorul. Camerele erau închise deci nu aveam chair așa de multă treabă. Am măturat și spalat cam vreo 5 etaje și mi-a venit foame.
Am lăsat totul balta pentru ca imi era foame. Stiam ca bucătăria este la intrarea în casa deci nu mai luat mult să o găsesc. Am deschis frigiderul. Salam, branza fructe leguma bere vin ce naiba mai era pe acolo.
Am mâncat ce am gasit el acolo după m-am dus înapoi să fac curat am terminat și restul clădirii.
-Hai ca nu a fost așa de greu mai am bucătăria și sunt gata. Am facut curat și în bucătărie și am terminat. Era deja ora 3 noaptea.
Nu imi venea să cred cât de târziu e. M-am dus în camera și am adormit în pat pe partea lui. Încă nu adormisem și se aude o mașină. Și m-am gandit "ba hai să îl sperii " M-am băgat în dulap și am așteptat să vină a intrat în camera a văzut ca nu e nimeni și deja nu mai puteam respira. Și se auzea ca e cineva care se chinuie acolo să nu moara a deschis dulapul și am sărit din el țipând.
-Ce dracu faci? Mi-a dat o palma de mi s-a in rostit instant toată fata. M-a luat de par și ma lipit de perete
-Ce dracu e cu glumele astea vrei sa ajungi mâncate de câini? Și după imi mai da o palma. Am inceput sa plâng și m-a lăsat lipită de perete. A început să se schimbe fără vreo părere de rău ca plângeam în hohote mai mult pentru ca ma enevasem și pentru ca ma speriasem. Vroia să își ia tricoul pe el și eu pur și simplu nu ma puteam oprii din plâng. S-a întors la mine și mi-a spus:
-Mai plangi mult sau iti mai dau una ca să ai motiv?
Doamne avea un abdomen foarte bine rucrat dar în momentul ala nu ma puteam gandi la asta.
-Imi pare rau nu st...
Și ma oprește din vorbit.
Lasa scuzele astea deja imi dau seama că iti pare rau, nu e așa? Și începe să imi zâmbească.

Rapita Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum