Másnap minden ment a megszokott kerékvágásban. Lexy-vel úgy csináltunk, mintha nem is ismernénk egymást, én pedig igyekeztem a lehető legjobban beleolvadni az iskola szürke életébe. Fogalmam sem volt arról, hogy hogy tudnánk kideríteni, hogy kik a többiek.
A Kingston a maga módján egy elit gimnáziumnak számított. A három szintes épület már önmagában is vonzotta a kíváncsi tekinteteket, de ez mind eltörpült a diákok számára épített uszodakomplexum, sportpályák és parkok tengerében. Az iskola területén még egy kávézó is helyet foglalt, kellemes légkört biztosítva, egy-egy baráti összeröffenésre, vagy közös tanulásokra. Ide tényleg csak az elit kör járt. Ezért sem értettem, hogy én mit keresek itt.
A gondolataimból a telefonom rezgése húzott vissza a való világba. Kővé dermedtem ijedtemben, hirtelen azt sem tudtam hogy mit csináljak. Azonban jelzés pillanatában egy másik telefon is megszólalt, nem messze tőlem. A fiú barna fürtjei az arcába lógtak, miközben a folyosón próbált magának utat törni. Magasságával kilógott a tömegből, így nem volt nehéz követni. Nem tudtam ki az, még sosem láttam őt, de volt egy olyan tippem, hogy Lexy ismerni fogja. Már az udvaron tartott, amikor sikerült utolérnem őt. Elővettem a telefonom, és anélkül, hogy akár egy pillantást is vetettem volna a bejövő üzenetre, lefényképeztem a srácot.
Rosalie Death:
Rosalie Death:
Ő ki?
Nem sokat kellett várnom a válaszra, még szerencse hogy a hercegnő hozzá van nőve a strasszkövekkel kirakott telefonjához.
Lexy Roberts:
Michael Barrington
Ő egy lúzer, mit akarsz tőle? Nagyon gáz a srác, egyszer azt hallottam, hogy cigit lopott egy boltból, és egy zsebkéssel fenyegette meg az eladót.
Felnéztem a telefonomból, egyenesen a fiú arcára. A pillantásom elidőzött a barna szeplőin, kócos haján, és mogyoróbarna szemein. Izmai megfeszültek a fehér pulóvere alatt, miközben a telefonját bámulta meredten. Hirtelen felkapta a fejét, és egyenesen rám nézett.
Megint rezgett egyet a telefonom, de olyan hirtelen, hogy majdnem eldobtam ijedtemben. Már készültem is rá, hogy elmagyarázzam Lexynek a Michaellel kapcsolatos gyanakvásom, amikor is megláttam, hogy a kijelzőn korántsem a hercegnő neve szerepel.
Ismeretlen:
Barringtont keresed? Van jobb képem is róla.
Ismeretlen képed küldött
Megnyitás
Ismeretlen:
Hihetetlen gyorsasággal néztem végig az udvaron, de Michael már sehol sem volt. Hogy tud egy embert 3 másodperc alatt elrabolni valaki úgy, hogy azt senki se lássa meg?
Sürgősen találkoznom kellett Lexyvel, mert ha igaz az, hogy Michael volt az 5. rózsa, akkor rajtunk kivűl még két embert veszélyezted ez a pszichopata. És még őt, és Alissát is meg kellett mentenünk. Egyre jobban belegabalyodtunk a játszadozásba, és már csak annyit vettünk észre, hogy benne vagyunk ebbe az egészben. Méghozzá nyakig.
ESTÁS LEYENDO
Fehér Rózsa
Misterio / Suspenso⬛ Hat gyilkosság egy hónapon belül Mindenhol rendőrök, nyomozók Az utcára senki sem mer kimenni, mert tudják A Fehér Rózsa visszatért... ⬛