Najiha's POV
"Assalamualaikum" aku ketuk pintu bilik prep.
Ada Najwa dan Sofea...apa lagi lh nasib aku kalini.
"Waalaikumslm Jiha,ye ade apa?"
"Nak jumpa Najwa kjp tpi tk pe la macam bzy je"
"Ye memang dia tgh bzy pon,sorry jgn ganggu pleasee" jawab orang yg disebelah Najwa,Sofea.
Huh dia cari gaduh dengan aku ke apa sekarang nii, tak pe la aku mengalah..
Aku pergi tanpa cakap apa apa.
Sofea's POV
"Thanks Sofea" katanya sambil kenyit mata dekat aku..
Jantung berdegup laju...aishhh kenapa ni ape masalah plk ni...aku pegang dada aku.."Weh kau okay tak ni?" Tanya Najwa dgn muka yang cemas.
"Sakit dada sikit jeee you jangan risau okay" haihhh tk kurang pon ....mkin laju ade la..Najwa buat aku cam ni...but why?
Ni ke cinta?tapi aku memang suka dia,aku tak tahu nak luahkan kat dia macam mna,aku takut cinta ku ditolak...aku takut kalau dia putus kawan dengan aku...hemm need time.
"Wey kau termenung apa hah?focus laaa kan tengah bincang ni" lamunan aku terhenti.
"Sorry sorry" aku kembali pandang muka dia...jantung aku kembali berdegup...muka dia sangat cantik..kalau la dia jadi milik aku...aku lah orang yang paling BAHAGIA dalam dunia ni.
11.30 malam
"Kau pergi lah naik dorm dulu aku nak kunci pintu blkng kjp..bye leklok"
Dia dh pergii
Aku ikut dia dari belakang...aku lari dan....aku peluk dia dari belakang
"I like you Nur Najwa Sofea, no no no i love you Nur Najwa Sofea...so muchhh" air mataku membasahi belakang bajunya.
Dia pusingkan badannya menghadap aku.
"Aku sebenarnya suka kau jugak Sofea Nur Najwa,aku suka masa kali pertama kita bertentang mata kat sekolah ni,mkin lama makin aku rindu kau,aku start sayang kau,aku start nk jaga kau sepnuh masa,disebabkan ego aku pendam je perasaan aku kat kau". Luahnya
Aku sangat tak sangka dia akan balas perasaan aku,sebb dia memang rapat ngan smua budak.
"Dah dah aku kene kunci pagar ni dah lewat dah" kami lpskn pelukan
Lpstu kami naik ke dorm bersama sama.
Sofea's POV
7 pagi, sabtu
Aku datang A4 iaitu dorm Najwa,aku tahu dia belum bangun,selalunya dia mndi dulu pstu dia tidur balikk.
Aku tahu dari Dina. Tapi tu waktu sekolah."Najwa bangun ,Najwaa ,bangun heyy babyyy bangun laa dah pukul 7 ni" bisikku di telinga dia,takut orang sekeliling dengar je hahaha
Dia mula bukak mata dia...aku snyum pada dia..dia bls snyuman ku.
"Goodmorning sunshine jom bangun,kita pergi makan sama sama"
Kalau cuti,breakfast pkul 8 so yahh lambat lagi sebenarnya.
"Hemm pkul berapa nii" dia pejamkan balik mata dia...why shooo cutee..geram je tengok..
"Pkul 7.05 minit"
"Lmbt lgi laa meh baring sblh aku"dia jauhkan badannya untuk bagi aku ruang untuk baring..
"Hmm ish ngada" aku bring sblhnya.
Dia ltkkan tngannya melingkar di pinggangku dan kepalanya di bahuku...
Kitorang baru je confess,tiada ikatan hubungan pun,tapi aku selesa bila dia layan aku macam ni...
"Minggu dpn cuti kan,balik rumah aku jom,aku tinggal sorang hmm..."
Kami bercuti seminggu sebab chinese new year.
"Nanti i tanya mum..."
"Aku dh tanya,mummy kau ckp oky"
Mata aku terbukak luas hah????
" bila you tanya mummy??ishh apa ni"
"Nanti lh cerita"jwbnya dan smbung tidur...
Aku pelik macam mna dia bolehhh tahuu ehh no telefon ibu eh..
Haihh pelik Najwa ni....takut pulakk.
So ni untuk part 10 mungkin tak panjang sebab yang panjang ade kat part lain okayy.
Stay reading 'Kisah Kita'
Jangan lupaa vote okayy!!!!
YOU ARE READING
Kisah Kita (g×g) COMPLETED
De TodoIni kisah aku dan dia iaitu SOFEA Kami budak asrama yang tak pernah kenal each other pun tapi satu hari....... Dia buka mata aku dan aku............. -JatuhCinta- Walaupun kenal sekejap tapi dia buat aku bahagia.. The ending storyy.. Haa...