Bab 17

1.8K 38 0
                                    

"Naj,weh bangun la, semalam kau kata ada training pagi,ni dah pkul 7 dah ni" kejut Dina.

"Aku cuti harini,dah cakap ngan coach dah,aku tk sihat sikit laa" jawabku.

"Weh Naj kau okay tk ni?,weh panasnyaa badan kau,aku gi toilet jap nanti aku datang balik tau" dia rasa kepala aku.

Herm tak laratnya aku nak bangun,pening,sejuk. Haih kenapa laa time time macam ni nak dtg demamnya.
Aku tertidur balik.

Aku rasakan ada tangan yang lembut mengusap pipiku,hermm Dina la tu kot. Tiba tiba dia cium tanganku dan aku rasakan ada air mata di telapak tangan ku.
Aku buka mata dengan perlahan lahan.

Aku pegang kepalanya
"Sayang,kenapa nangis ni. Saya okay laaa,ni demam tipu tipu je ni. Dah jangan nangisss okay! Tak suka laa tengok awak nangis,hati saya hancur tau kalau tengok awak nangis cm ni dah okay dah dah".

"You,i mintak maaf tau,i tahu i salah. You jealous sampai you demam teruk cam ni. You banyak fikir pasal i. Herm i'm sorry. I sayang you tau! Jangan laa sakit. I janji i tak buat you sakit cam ni dah." Balasnya dengan air mata.

"Ye sayang yee,jangan risau laaa. Meh baring kat saya, okay tak training tadi,meh sini saya tengok ada luka luka tak" aku belek belek sikit tangan dia.

"Hape la you ni ishhh" dia cubit manja. Tapi berbisa beb.

"Aduh aduh aduh sakit sakit,yeye sorry, mana la tahu kesayangan saya ni,bila tak de orang yang dia sayang,dia tak focus dalam court,haahhaahah". Aku gelak.

"Issshhhhhhhh haaaa" dia cubit lagi.

"Aw aw aw okay okay sorry"
"Awak dah makan belom ni?"
Dia geleng

"I nak makan ngan you,ni i ade buat bubur untuk you, i beli kat cafe tadi,bangun jom kita makan okay?"

Herm alalalalaal sweet nyaa lahai gf aku nii,haih ni makin sayang ni.

"Herm okay, saya nak awak suap okay"

"Eh no no no makan sendiri,nah" dia bagi mangkuk dn sudu.

"Haa aduh aduh tak larat,haaaaa tak larat" aku acah acah baring balik,sebenarnya nak attention je tu hahahahaah

"Elehhh nak i suap laaa tuuu,yee laa i suap,saje je nak tengok you ni manja ke tk sbnrnya,manja sgt rupanya,dah bangun balik"

Aku bangun dgn cpt,ye laa sape je tk exited gf nak suap kann. Nampak la gelojoh sikit kat situ hahahahahaah.

"Amboiii ngadanya diaaaaa,nasib sayang. Lepas makan ni makan ubat then rehat okay,jangan risau i ada tuk jaga you".

"Hehe okayy,thank you"
"Sayang" dia tak pandang
"Sayang,ooooo sayang"

"Hemm" dia tk pandang lagi

"Sayang!" Aku naikkan suara sikit

"Ishh aap......."

"Mmmuahhh" aku kiss bibirnya.

"Ish nakal,cubit kang!"

"Ohhh taknk taknak". Balasku.



So ni untuk part 17 mungkin tak panjang sebab yang panjang ade kat part lain okayy.
Stay reading 'Kisah Kita'
Jangan lupaa vote okayy!!!!

Kisah Kita (g×g) COMPLETEDWhere stories live. Discover now