Esmer kadın mezarlığa geldiği zaman asla gitmeyi ummadığı mezara doğru ilerledi. Yine uzun bir süre görmeyi ummadığı adamı görünce geri dönmeyi düşündü. Ama arkadaşına bunu borçlu idi. Oraya gitmeliydi. Elindeki beyaz güller ile oraya ilerledi ve mezara bıraktı. Mezarın başında çökmüş olan adam ona bakmadı bile. Çünkü kim olduğunu biliyordu.
Clint: Kimse cenazesine katılmadı biliyor musun? Çünkü bir cenazesi olmadı. Hepsine çok kızgınım.
Kadın: O benim arkadaşımdı. Onu tanıyordum. Nat herşeye değerdi.
Clint: Onlar tanımıyordu. Gerçek onu görmediler. Sadece sana bana diğerlerine göstermişti.
Kadın gülümsedi.
Kadın: Defenders olduğumuz zamanı bende özlüyorum Clint....
Clint: Defenders olarak kalsaydık belki de Nat hayatta olacaktı. Ya da bir cenazesi olacaktı. Onu önemseyen insanlarla olacaktı.
Kadın: Onun hayatta olduğuna inanmak için sebeplerim var.
Clint kadına bakmadı ifadesi aynı idi.
Clint: Bana umut verme Bobbi. Bana son umut veren kişi şu an uzayda bir uçurumun dibinde.
Kadın da ifadesini bozmadı ama adama baktı.
Bobbi: Bana bak Clint. Yüzüme bak.
Clint bezgince ona baktı. Alayla gülümsedi.
Clint: Şimdi esmersin ha. Yakışmış.
Bobbi: Beğenmene sevindim ama yakında tekrar sarı olacak. Gizli görevde idim. Orada Nat ile ilgili ipucu buldum. Eğer düşüncelerim doğru ise onu geç olmadan kurtarmalıyız.
Clint gözleri dolmuş ve bezmiş şekilde ayağa kalktı ve kadının yüzüne baktı.
Clint: Bobbi....
Bobbi: Defenders'ı yeniden topluyorum ve katılmaman bir seçenek değil.
Kadın sustuktan sonra mezar taşını öptü ve arabasına doğru ilerledi. Yıllar sonra hayatının aşkı ile böyle karşılaşmak zor olmuştu. Adam da aynı duygular içerisinde idi. Ama kendine de kızgındı. En yakın arkadaşını koruyamamanın üzüntüsü ve umutsuzluğu ile tekrar olduğu yere çöktü ve mezar taşına baktı.
Clint: Bir bırakmadılar ki rahat uyuyasın değil mi Nat?
Esmer Bobbi kalp ben fmfmfmf.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birds Love Danger
FanfictionBir anda ilham gelen hawkingbird kurgum. seveceğinize eminim.