6

173 12 38
                                    

Kızıl sarı arası saçlı genç kız çantasını toplamayı bitirmişti. Koyu renkli gözleri ile odaya son kez baktı. Eksik yoktu. Olursa gelip alırdı zaten. Burada yaşıyordu sonuçta. Taşınmayacaktı. Komodinin üstünden üstünde kum saati olan kağıt parayı eline aldı ve gözleri dolu bir şekilde parayı öptü. Bir görevi vardı. Shield'da öğrenci iken idolü olarak gördüğü kişiyi, eğitim subayını kurtarmak. ( Agents of shield da görmüştüm shield akademisine gitmeyip shield a katılan herkesin bir tane var) Parayı tekrar komodinin üstüne koydu ve mutfağa ilerledi. Ev arkadaşı yine kafasını nutellasına gömmüştü.
Kız: Kate hazır mısın?
Kate: Hı?
Kız: Kafanı kaldır nutelladan.
Kate: Bu imkansız Ava.
İkisinin eğitim subayları onların ortak olmalarını istemişlerdi. Çünkü onlarda ortaktı. Kate'inkinin adı Clint Barton, Ava'nınkinin adı ise Natasha Romanoff'du. Eğitmenleri gibi onlarda farklarına rağmen çok iyi anlaşıyorlardı.
Ava: Hazır mısın peki?
Kate: Nutella yiyorum.
Ava: 45 dakikadır?
Kate: Eğitmenim bana yemek görevden önce gelir demişti.
Ava: Bu seferki midenden önce geliyor Kate.
Kate: Yalnız çok cool söyledin.
Ava: Senin eğitmenin sana yemeyi benim eğitmenim bana cool görünmeyi öğretti.
Kate: Bu dediğin de çok cooldu yalnız.
Ava: Nat'ın bana başka neler öğrettiğini görmek istemiyorsan hazırlan.
Kate: İyi be.
Esmer kız uflayarak kalktı nutellaya son bir bakış attı ve odasına hazırlanmaya gitti. Ava onun gittiğinden emin olduktan sonra onun oturduğu yere oturdu ve nutella dan bir kaşık aldı.
Ava: Nat'ın bana öğrettiği başka bir şey, "Çikolatayı asla geride bırakma. Bu en önemli kural."

Kate Bishop ve Ava Orlova ya yeni maceramızda başarılar diliyorum. Bu arada sizi bilmem ama ben daima kızılı beğenmedim. Nedenini sorarsanız söyleyebilirim ama önce yorumlara abanalım lütfen.

Birds Love DangerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin