5

177 14 51
                                    

Clint evden çıktığı zaman başından beri onu takip eden kişiye baktı. Fark etmişti ama tınlamamıştı. Bu adam Clint'i neden takip ediyodu yahu.
Clint: Ne oldu?
Bucky: Konuşmamız lazım.
Clint:Tamam. Kaptana mı yardım lazım? Çünkü o artık benim yardımımı hak etmiyor.
Bucky: Bir yere oturabilir miyiz?
Clint: Ben evli bir adamım.
Bucky: Bir yastıkta kocayın?
Clint: Esprimi anlamadı gerizekalı ya. İyi be gel.
Bir kafeye doğru yürürler. Bucky Clint in arkasındadır. Gülerek cevap verir.
Bucky: Aslında anladım da seni bozmak istemiştim.
Clint ona döner.
Clint: Konuşmak istiyo musun istemiyo musun?
Bucky: İyi be.
Kafeye otururlar garson kız yanlarına gelir.
Clint: Ben bir sade kahve, 3 hamburger , 2 paket soğan halkası....
Bucky: Bende bir soda alayım.
Clint: Siparişimi kesme. Bir de ay unuttum. Bunlar şimdilik yeterli teşekkürler.
Garson kız siparişleri getirmeye gider. Clint ciddi bir şekilde Bucky'e döner.
Clint: Ne istiyorsun. Sana bir kinim yok ama orjinal altılıdan biri istediyse onlara...
Bucky: Hayır. Kendim için buradayım ve kızgın olma sebebini anlıyorum. Bilmiyor ama bu yüzden Steve ile Tony nim cenazesinden beri konuşmuyoruz.
Clint: Sen?
Bucky: Onun nasıl olduğunu sormak istedim sadece. Son zamanlarında.
Clint: Sanırım bu konuda bana da kızmaya hakkın var. Hepimiz onu yalnız bıraktık çünkü. 5 yıl boyunca kendi başına çabalamasına düşmesine izin verdik. Ve hiç birimiz kaldırmak için yanında değildik.

Birds Love DangerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin