Jessica Kate ve Ava nın anlattıklarını dinleyip gülümsüyordu. Jessica Jones'u tanıyorsanız bilirsiniz. Onun gülümsemesi bile bir mucize idi.
Ava: Matt ve Nat ilişkisini duyunca Bucky çok komik oldu. Şimdi Matt ona sululuk yapıyor.
Jessica: Mümkün.
Kate: Clint ve Hunter her dakika didişiyor.
Jessica: O evli değil mi?
Kate: Evet.
Jessica: Bobbi'yi seviyosa neden evlendi.
Kate: Karışık.
Jessica: Vaktim var.
Kate: Bir Hydra ajanı Bobbi nin peşine düştü. Bebekleri ve Clint tehlikeye girdi.
Jessica: Cooper'ın annesi Bobbi mi?
Ava: Evet. Çocuk bizden 3 yaş küçük ama hayatı bizden karışık. En azından Kate'inkinden. Benimkide karışık.
Kate: Kıskandım. En azından tek normal değilim Jessica da normal.
Jessica: Normale mi benziyorum?
Kate: Ama dışlanıyorum şu an.
Ava ve Jessica: Evet.
Kate: Aga beeee.
Clint ve Hunter bir yere oturmuş birbirlerine tip tip bakıyorlardır.
Hunter: Bobbi ve ben evliydik biliyor musun?
Clint: Çocuk yaptık.
Hunter: Anlaşamadık boşandık ama yine beraberiz.
Clint: İstemeden zorla ayırıldık.
Hunter: Bu bir yarışma değil.
Clint: Çünkü rakibim olmaya yeterli değilsin.
Onları dinleyen Matt anırırken Bobbi ye onların dediklerini anlatıyordu. Bucky ise onların yanında sabır çekiyordu.
Matt: Ne oldu aşkım sıkıldın mı?
Bucky: Neden bana sulnaıyosun.
Matt: Çünkü eğlenceli ve kıskançlığının kokusunu alıyorum. Nat burada olsa bizi sarhoş edip soyup aynı yatağa koymuştu bile. Sabah da onun anırması ve kendi şokumuzla uyanacaktık. Çünkü ben sarılarak uyurum. Yani benim elime düştün şükret.
Bobbi: Evet. Nat ın eline düşmek daha kötü.
Bucky: Yaşıyor olsun da. Bana istediği şakayı yapabilir.
Bobbi: Sana yapmak isteyeceği şeyin sadece şaka olacağını sanmıyorum ama neyse.
Matt: Bobbi utandırma çocuğu.
Bobbi ve Matt beşlik çakıp gülmeye başlarlar. Bucky ise coolluğunu bozmaz.
Bucky: Onun için size katlandığım düşünülürse bana yapmak istediği şey bence de sadece şaka olamaz.
Bobbi: Ovvv yüzümüzde patladı.
Matt: O bizden biri.
Gülmeye devam ederler. Bucky de onca zamanın ardından onlarla gülmeye başlar.Yeni kitabım Alliance with the Enemy yayımda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birds Love Danger
FanfictionBir anda ilham gelen hawkingbird kurgum. seveceğinize eminim.