2

282 22 35
                                    

(Hikayede Cooper 18 yaşında Lila 15 Nate 7 yaşında Steve yine yaşlı değil Clint onu haşlasın istiyorum)
Clint Barton iki odalı apartman dairesine girdi ve hemen buzdolabına yöneldi. Burası şehirde kalması gerektiği zaman Nat ile kaldıkları yerdi. Bir kaç gün burada kalacaktı. Nat'ın ölümü ve ailesi gittiği zaman yaptıkları yüzünden ailesinden iyice uzaklaşmıştı. Yüzlerine bakamıyordu. Kendi yüzüne bile bakamıyordu. Laura onun bir kaç gün uzaklaşması gerektiğini söylemişti. Haklı olabilirdi. Avengersa duyduğu öfke ve kırgınlık Clint i iyice bozmuştu. Yalnız kalmalıydı. Kanepeye uzanıp televizyonu açtı. Yine bir anma videosu. Tony Vision Nat..... hepsinin resmi vardı. Gösteriş olduğunu düşündü sadece. Hepsi gösteriş. Buzdolabından aldığı fıstık ezmezi kavonuzunu açtığında korkunç bir şey fark etti. Kavanoz boştu. İçinde bir kağıt vardı onu aldı ve mor kalemle yazılmış nota baktı.
"Katılacak mısın yoksa turşularını da bitirmem lazım? Sevgiler Bobbi."
Clint: Ciddi misin ya?
İkinci bir not gördü. Aslında bir kaç tane not. Tek tel okumaya karar verdi.
"Evet ciddiyim"
Clint: Çok komik ne düşüneceğimi önceden bulmuşsun Bobbi.
"Ablan Stark bebeğim derdim ama Stark değilim. Ama evet seni çok iyi tanıyorum Barton"
Clint diğer notları okumamaya karar verdi ve onları çöpe attı. Sonuçta düşüncelerini tahmin ettiğini biliyordu. Televizyonu kapattı ve banyoya girdi. Kısa bir duş aldıktan sonra aynaya baktı ve güldü. Aynaya yapıştırılmış başka bir not daha vardı. Notu eline aldı ve okudu.
"Senin sevdiğin tonda mor kalem bulmak ne kadar zor biliyor musun? Özenerek yazdım bir de senin için öküz! Şimdi de çöpe mi atıyorsun? Öküzsün sen Barton öküz!"
Clint: Pekala bu korkutucuydu.

Birds Love DangerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin